ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال حذف محدودیت کاراکتر در توییتر

| يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

آنچه که توییتر را از دیگر شبکه‌های اجتماعی مجزا می کند، محدودیت ارسال متن در آن به 140 کاراکتر است، محدودیتی که احتمال حذفش وجود دارد.

به گزارش فارس به نقل از اد ویک، برخی منابع خبری از احتمال حذف این محدودیت از توییتر خبر می دهند و می گویند که این شرکت ممکن است محصولات و خدمات جدیدی عرضه کند که به کاربرانش امکان می دهد تا متون طولانی منتشر کرده و فعالیت های خود را بر همین اساس تنظیم کنند.

هنوز دقیقا مشخص نیست رفع این محدودیت به چه شکل رخ می دهد و آیا توییتر با حذف شمارش اسامی کاربری یا لینک ها در متون ارسالی کاربران به آنان اجازه می دهد متون طولانی تری ارسال کنند یا حذف محدودیت به طور کلی قرار است انجام بگیرد.

کارشناسان در مورد تاثیر این کار بر محبوبیت توییتر نظرات مختلفی دارند. برخی چنین اقدامی را چندان تاثیر گذار نمی دانند و برخی معتقدند از این طریق زمینه برای استفاده گسترده تر از توییتر برای بازاریابی و فعالیت های تجاری فراهم می شود.

هنوز مشخص نیست با این تغییر آیا سیاست های مربوط به ارسال عکس و ویدیو به توییتر هم تغییر می کند یا خیر. در حال حاضر ارسال ویدیوهای 30 ثانیه ای و عکس به این سایت ممکن است.  

  • ۹۴/۰۷/۱۲

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">