ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در هفته‌های اخیر در موارد متعدد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به پایان زودهنگام بسته‌های اینترنت خود گلایه‌ و سوالات متعددی داشته‌اند.

ایسنا- در این مدت برخی مشترکان این طور اعلام کرده‌اند که با وجودی که میزان مصرف آنها نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته اما حجم بسته‌های تخفیفی آنها در زمانی کوتاه‌تر از حد انتظار به پایان رسیده است.

این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتور سوم گلایه‌هایی ایجاد کرده بود، اما مدیر عامل رایتل در این باره معتقد است که این موضوع به دلیل سرعت بالای رایتل اتفاق می‌افتد.

مجید صدری در این باره می‌گوید: مشترکان می‌توانند ریز مصرف اینترنت خود را از رایتل بگیرند تا متوجه شوند که در محاسبات اشتباهی رخ نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که به‌طور غیررسمی‌گاهی عده‌ای از ایجاد مشکل در سیستم محاسبه رایتل خبر داده‌اند، گفت: اصلا چنین مشکلی نداریم. در حال حاضر در شیوه‌ محاسبه و مصرف بسته‌های رایتل هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر هم مصرفی انجام می‌شود به دلیل سرعت بالا و کیفیت اینترنت است که حجم بسته‌ها به پایان می‌رسد.

  • ۹۴/۰۷/۱۷

رایتل

نظرات  (۱)

  • شهرام حسینی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آخه **** تا چه حد !؟
    شارژ رایتل من بعد از یک روز تمام می شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">