ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین تولیدات و دستاوردهای صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع- رسانی ‪ ۲۹‬شهریور ماه در تهران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

"لادن ملکی" مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع سانی با بیان این مطلب، گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تولیدات خود را در زمینه صنایع مخابراتی و ارتباطی در سالن های ‪ ۳۵ ، ۳۸‬و ‪ ۴۴‬در معرض نمایش قرار می‌دهند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین‌المللی، وی گفت:

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۵۰۰‬مترمربع و با حضور ‪ ۱۲۵‬شرکت و واحد تولیدی داخلی و ‪ ۴۶‬شرکت خارجی از کشورهای استرالیا، امارات متحده عربی، انگلیس، آلمان، بحرین، ژاپن، سنگاپور، سوئد، فرانسه، فنلاند، کانادا ، کره جنوبی، نروژ، نیوزیلند و هند برپا می‌شود.

ملکی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد فضایی مناسب جهت تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژی روز توسط کارشناسان و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان، مدیران و دست اندرکاران بخشهای خصوصی و دولتی، استادان و دانش پژوهان این رشته عنوان کرد.

مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی، حضور توانمند شرکتهای داخلی با پتانسیل بالا جهت رقابت و مناسبات تجاری و بازرگانی با همتایان خارجی را از جمله ویژگیهای این نمایشگاه ذکر کرد.

ملکی ادامه داد: ششمین دوره این نمایشگاه رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به دوره‌های قبلی داشته است به گونه‌ای که امسال رشد ‪ ۲۰‬درصدی فضای تحت پوشش نمایشگاه، ‪ ۱۵‬درصد فضای بخش داخلی و ‪ ۳۴‬درصد فضای باز و ‪ ۲۵‬درصد تعداد شرکت‌کنندگان شاهد هستیم.

وی در پایان با اشاره به نقش پراهمیت صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی در جهان امروز، اظهار امیدواری کرد: نمایشگاه امسال بتواند هرچه بیشتر در جهت اعتلا و رشد ایران و استفاده دست اندرکاران و علاقه‌مندان مفید باشد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی از ‪ ۲۹‬شهریور ماه تا اول مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

  • ۸۴/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">