ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تهران - مدیرکل صنایع برق، فناوری اطلاعات و فلزی وزارت صنایع ومعادن، آخرین زمان عضویت در سندیکای تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه را 15 تیرماه امسال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت صنایع ومعادن؛‌ "محمود لیائی" تشکیل این سندیکا را ‌گام مهم در راستای تولید محصولات با فناوری نوین در حوزه تلفن همراه دانست.

وی با بیان اینکه سندیکای تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه با حمایت وزارت صنایع ومعادن ایجاد می‌شود، افزود: تشکیل این سندیکا، پیش نیاز حضور موثر در بازار نرم افزارهای تلفن همراه داخل و خارج از کشور است.

لیائی با تاکید بر لزوم تشکیل این سندیکا تصریح کرد: چنین تشکل حقوقی به تولیدکنندگان این صنعت کمک می‌کند تا با مشارکت یکدیگر در پروژه‌های مختلف نرم افزاری تلفن همراه از جمله تولید نرم‌افزارهای سیستمی، ‌پروتکل‌ها، ‌بازیها، ‌امنیت، بانکداری همراه و دیگر حوزه‌های رو به رشد این صنعت شرکت کرده وضمن پاسخگویی به نیاز داخل کشور،‌ محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کنند.

وی به توانمندی خوب ایران در زمینه تولید نرم افزار بویژه در بخش دانش، تکنولوژی و نیروهای مستعد اشاره کرد و گفت: تشکیل سندیکاهای تخصصی راهی برای هدفمندکردن و کانالیزه کردن حمایت‌های مالی و قانونی دولت از صنعت است.

وی یادآور شد: شرکت‌های علاقمند به عضویت دراین سندیکا می‌توانند ‌اطلاعات شرکت و سوابق فعالیت خود را به همراه درخواست عضویت به نشانی، IT-industries@mim.gov.ir ارسال کنند.

  • ۸۹/۰۳/۳۰

نظرات  (۱)

تعیین تاریخ برای عضویت مسخره است مگه بعد از این هیچ کسی حق تولید نرم افزار موبایل نداره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">