ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین قیمت تعرفه تلفن ثابت

| دوشنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اداره کل مالی شرکت مخابرات استان تهران گفت: هنگام برقراری ارتباط بین شهری و همراه بر اثر اضافه گرفتن یک صفر، ارتباط مشترک به ارتباط بین المللی تبدیل می‌شود و با برقراری ارتباط بین شهری اشتباه درصورت حساب مشترک هزینه ارتباط بین‌الملل منظور خواهد شد.

عبدالرضا سیل‌سپور، در گفت‌وگو با ایسنا، آخرین هزینه‌ها و تعرفه‌های تلفن ثابت را تشریح کرد و اظهار داشت: هر فرد حقیقی و حقوقی برای اشتراک تلفن ثابت باید مبلغ 10300 تومان پرداخت کند، که 95 هزار ریال آن بابت ودیعه، 50 هزار ریال بابت هزینه نصب و مبلغ 3 هزار ریال از آن بابت شش درصد مالیات و عوارض شهرداری متعلق به هزینه نصب می‌باشد.

وی افزود: نرخ آبونمان تلفن ثابت در هر دوره، 630 ریال یعنی ماهیانه 315 ریال است و چنانچه یک تلفن ثابت، کارکرد نداشته باشد، معادل هزینه یکصد پالس در هر ماه به عنوان حداقل کارکرد تلفنی منظور و از مشترک دریافت خواهد شد.

وی با تصریح بر این‌که نرخ تمام خدمات مخابراتی از ابتدای سال 82 مشمول شش درصد مالیات و عوارض شهرداری شده است، یادآور شد: مواردی مانند تغییر نام یا تغییر مکان یا خرید و فروش، قطع و وصل تلفن، استفاده از سرویس‌های ویژه مکالمه سه نفره، هزینه‌های مجزایی برای مشترک به همراه دارد که در صورت حساب تلفنی وی منظور خواهد شد.

وی در توضیح این بحث گفت: به عنوان مثال، هزینه تغییر نام تلفن مبلغ 20 هزار ریال، هزینه تغییر مکان، 50 هزارریال است همچنین هزینه استفاده از سرویس مکالمه سه نفره به میزان 4 برابر آبونمان ثابت تلفن می‌باشد.

وی یادآور شد: قطع شدن تلفن علاوه بر مواردی که در خواست مشترک قطع می‌شود در مواقعی نیز سبب بدهی و یا به درخواست مراجعه قانونی توسط شرکت مخابرات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: صورت حساب قطع تلفن به درخواست مشترک، بر مبنای آبونمان ثابت و هزینه حداقل مصرف برابر با 200 پالس در هر دو ماه است که به نشانی مشترک ارسال می‌شود.

وی افزود: تلفن مشترک در صورت عدم پرداخت، مشمول شرایط تلفن‌های بدهکار شده و روند کار پس از طی مراحل قانونی به جمع آوری مصوبات تلفن وسلب امتیاز منجر خواهد شد. همچنین هزینه وصل مجدد تلفن نیز 5 هزار ریال است.

وی تصریح کرد: هزینه قطع تلفن به در خواست مشترک مبلغ 5 هزار ریال و هزینه وصل مجدد آن نیز همین میزان خواهد بود که در اولین صورت‌حساب تلفنی منظور خواهد شد .

وی ادامه داد: این نکته باید مورد توجه واقع شود، که هنگام برقراری ارتباط بین شهری و همراه بر اثر اشتباه و اضافه گرفتن یک صفر در ابتدای شماره گیری، ارتباط بین شهری وهمراه مشترک ممکن است به یک ارتباط بین الملل تبدیل شود که درصورت برقراری ارتباط اشتباه هزینه ارتباط بین الملل در صورت حساب مشترک منظور خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: آبونمان استفاده از سرویس‌های ویژه انتظار مکالمه، شماره گیری سریع، انتقال مکالمه، سرویس انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر، سرویس کنتور خانگی و سرویس بیدار باش، رایگان می‌باشد.

وی در ادامه از مشترکان تلفن ثابت درخواست کرد: صورت‌حساب خود را در مهلت مقرر شده در قبوض پرداخت کنند تا با مشکل قطعی تلفن و پرداخت هزینه‌ای برای وصل مجدد آن رو به رو نشوند.

وی با بیان این‌که معمولا لیست قطعی‌ها در مخابرات 10 الی 12 روز پس از اتمام مهلت پرداخت گرفته می‌شود، یادآور شد: اگر مشترک به موقع صورتحساب خود را پرداخت کند، هیچ تلفنی قطع نخواهد شد.

  • ۸۴/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">