ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز پرداخت سود سهام مخابرات

| جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

کلیه سهامداران حقیقی طبق اعلام شرکت مخابرات ایران می‌توانند از روز شنبه 21 شهریورماه 88 با در دست داشتن اصل برگ سهام و کارت ملی به شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود سهـام خـود اقدام کنند.

به گزارش (ایسنا) بر اساس مصوبه اخیر مجمع عمومی مخابرات به ازای هر سهم مبلغ 140 ریال سود سهام پرداخت خواهد شد. این در حالی است که میزان سود مربوطه در سـال گذشته 130 ریــال بوده است.

سهامدارانی که سود سهام دوره‌های قبل خود را نیز دریــافت نکــرده‌اند می‌توانند با ارائه مدارک اشاره شده کل سود را یکجا دریافت کنند.

روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است: سود سهام مخابرات متعاقب تصویب مجمع عمومی مخابرات، پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا پرداخت سود سهام مخابرات در حالی انجام می‌شود که چندی پیش معاون سازمان خصوصی‌سازی از تاخیر معامله بلوکی شرکت مخابرات که قرار بود در 18 شهریورماه انجام شود به دلیل تکمیل نشدن اطلاعات موردنظر هیات پذیرش بورس از سوی شرکت مخابرات خبر داده بود، مدیر عامل شرکت مخابرات هم علت این موضوع را تاخیر در ارائه موارد درخواستی از سوی بورس دانست.

عرضه بلوک 50 درصدی شرکت مخابرات هم که قرار بود در روز 18 شهریورماه از طریق بورس به فروش برسد به دلیل ارائه پاسخ‌های ناکافی از سوی این شرکت و قانع نشدن هیات پذیرش، یک هفته به تاخیر افتاد تا در این مدت مخابرات بتواند پاسخ‌های مناسب و کافی خود را ارائه کند.

شرکت بورس در اطلاعیه عرضه سهام این شرکت تاریخ عرضه بلوک 50 درصد به اضافه یک سهم مخابرات را در تاریخ 25 شهریور اعلام کرده و گفته است که در این تاریخ 22 میلیارد و936 میلیون و 827 هزار و 827 سهم معادل 50 درصد به اضافه یک سهم از سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم 3 هزار و 400 ریال در بازار اول بورس و به صورت20 درصد نقد و80 درصد اقساط و توسط کارگزاری حافظ عرضه می شود.

در این اطلاعیه آمده است که مهلت پرداخت حصه نقدی سهام حداکثر30 روز کاری از تاریخ عرضه است و خریدار یا خریداران باید مشمول محدودیت‌های قانونی متدرج در اصل 44 قانون اساسی مصوب 31 تیر 87 و قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب سال 1337 نباشند.

  • ۸۸/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">