ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آموزش حضوری بهتر از آموزش غیرحضوری

| يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون آموزش‌های تخصصی دانشگاه صنعت آب و برق، گفت: با راه‌اندازی سیستم آموزش از راه دور این دانشگاه، برخی دوره‌های تخصصی ویژه مدیران صنعت کشور از طریق شبکه اینترنتی فراهم شده است.
دکتر "بیژن مشکینی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که نتایج آموزش حضوری به‌مراتب بهتر از آموزش غیرحضوری است،افزود: هدف از ارایه‌این سیستم آموزشی، توسعه آموزش و ارتقای‌دانایی و مهارت‌های آن‌گروه از مدیرانی است که دارای مشغله کاری زیاد هستند.
مشکینی، اضافه کرد: دانشگاه صنعت آب و برق همچنین برای رفع مشکلات صنعت کشور و ارایه مشاوره‌های تخصصی در قالب این آموزش‌ها از این سیستم استفاده خواهد کرد.
وی ، گفت: از برنامه‌های دیگر این دانشگاه‌در سال ‪ ۸۵‬ارایه تمامی‌امکانات و خدمات آموزش‌های تخصصی به شرکت‌ها و موسسات مختلف، به صورت یک سیستم جامع مکانیزه کامپیوتری و براساس شبکه و وب است که در حال استقرار و آغاز بهره برداری از آن در دانشگاه هستیم.
وی ، اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی این سیستم ، تسهیلات بیشتری را برای معرفی و شرکت افراد در دوره‌های تخصصی فراهم می‌آورد.
دکترسید "مجید یادآورنیکروش" رییس دانشگاه‌صنعت آب و برق(شهید عباسپور) نیز در این زمینه گفت: صنعت آب و برق کشور صنعتی بخشی و غیر متمرکز و در عین حال بسیار حساس و در تمامی کشور نیز پخش است و به‌همین علت افراد برای شرکت در این دوره‌ها به طور متمرکز دچار مشکل می‌شوند.
یادآورنیکروش، افزود: براین اساس ایده‌استفاده‌از شبکه‌اطلاع‌رسانی رایانه‌ای مطرح شد تااستاد در مرکز و دانشجو در هر نقطه‌ای‌از کشور که بتواند به طرق مختلف از جمله آن لاین (ویدئو کنفرانسی) و یا به شکل پکیج‌های آموزشی و سپس رفع اشکال از طریق شبکه کامپیوتری به سیستم آموزش‌از راه‌دور و یا دانشگاه مجازی در دانشگاه صنعت آب و برق بپیوندند.
وی خاطرنشان کرد: نرم افزار مربوط به این سیستم نیز توسط دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور تهیه شده که در نوع خود در کشور منحصر بفرد است.

  • ۸۴/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">