ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آگهی‌های سیاه در دیوارهای مجازی

| شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

آگهی هم‌خانه فارغ از جنسیت، پیش‌تر در دیوار خیابان‌ها و پل‌ها قابل مشاهده بود اما با گسترش فضای مجازی، اکنون به سایت‌ها رسیده است.

همباشی سیاه که بیشتر در جامعه ما تحت عنوان ازدواج سفید که ترجمه نادرست white mariage است، شناخته می‌شود، به عقیده برخی کارشناسان ابتدا بین سیاه‌پوستان به دلیل فرصت و امکان پایین ازدواج، رواج داشته است.

در ایران پیش از انقلاب نیز این‌گونه همباشی نامشروع و غیرقانونی وجود داشته است اما چند سالی است با پدیده نفوذ فرهنگی و تلاش غرب برای زدودن فرهنگ ملی و دینی در ایران، بیشتر دیده می‌شود.

آگهی‌های درخواست هم‌خانه فارغ از جنسیت، پیشتر در دیوار خیابان‌ها و روی پل‌ها به چشم می‌خورد، اما با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، آگهی جستجوی هم‌خانه اکنون به سایت‌ها راه یافته است! آگهی‌هایی که با انتشار عکس و شماره تلفن تقاضای هم‌خانه‌ای دارند که یا جنس مخالف باشد یا تفاوتی نمی‌کند چه جنسیتی داشته باشد!

این آگهی‌ها در حالی در بازه زمان کوتاه در یک سایت منتشر شده که این سایت مدعی است درخواست هم‌خانه از جنس مخالف ممنوع است!

لطفاً مسئولان حواسشان به سایت‌های تسهیل‌ کننده هم‌باشی‌های سیاه باشد!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">