ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیا کاپیتان برای HTC گل می‌زند؟

| دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

بچه که بودیم همیشه برای بازی در فوتبال محله و مدرسه سر پوشیدن لباس شماره 10 دعوا بود. چون در زمان ما همیشه لباس شماره 10 تن بهترین بازیکنان دنیا بود و مگر می‌شود پسر بچه‌ای عاشق مارادونا و لباس آرژانتین با شماره 10 نباشد؟

اکثر کاپیتان‌ها هم لباس شماره 10 را به تن می‌کردند و خلاصه این شماره تا سال‌های طولانی بسیار محبوب بود.

اما این خاطرات چه ارتباطی با دنیای موبایل دارد؟ واقعیت آن است که شرکت HTC چندی است که از روزهای اوج خود فاصله گرفته و گزارش‌های مالی خوبی از این شرکت در دنیای موبایل منتشر نمی‌شود. البته این شرکت تایوانی که زمانی پیشتاز طراحی موبایل بود، اصولا سیاست تولید گوشی‌های متعدد را در دستور کار نداشت.

اما اکنون خبر می‌رسد که اچ‌تی‌سی با رونمایی از محصول جدید خود یعنی HTC10 قصد دارد تکانی به کسب و کار خود بدهد.

در خصوص مشخصات این گوشی که ظاهر زیبایی نیز دارد باید گفت، این دستگاه از نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super-LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. اچ‌تی‌سی به تازگی دکمه خانگی را به دستگاه‌های هوشمند خود اضافه کرده است که حالا در این پرچم‌دار نیز شاهد حضور آن خواهیم بود. این دکمه خانگی به عنوان حسگر اثر انگشت می‌تواند برای کاربر عمل کند. ظاهرا حسگر اثر انگشت در کمتر از ۰.۲ ثانیه قفل صفحه را باز می‌کند.

پرچمدار اچ‌تی‌سی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت حافظه رم، در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. دوربین HTC 10 به f/1.8 با OIS و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل مجهز شده و می‌تواند تصاویر RAW ثبت کند و ویدیو‌های ۴K با صدا‌ی استریو ۲۴ بیتی ضبط کند.

باید منتظر ماند و دید کاپیتان HTC10 چند گل برای شرکت اچ‌تی‌سی خواهد زد. (منبع:عصر ارتباط)

  • ۹۵/۰۱/۳۰

HTC10

اچ تی سی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">