ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در راستای اجرایی سازی بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1398 کل کشور و به منظور حمایت از فعالیت های اقتصادی شرکت های دانش بنیان برای ایجاد تولید و اشتغال و در پی توافق به عمل آمده با سازمان برنامه و بودجه کشور، صندوق توسعه ملی و بانک های عامل، تسهیلاتی به این شرکت ها در قالب طرح و سرمایه درگردش اعطا می شود.
با توجه به شیوع بیماری کرونا و خسارت‌های اقتصادی ناشی از آن به صنایع و کسب‌وکارها و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با صندوق توسعه ملی، تسهیلات مالی با نرخ سود 12 درصد برای ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص‌یافته است. این منابع از طریق بانک‌های عامل در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه مقابله با کرونا یا آسیب‌دیده از شرایط ناشی از آن قرار می‌گیرد.
برای این منظور شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به معاونت علمی و فناوری یا بانک‌های عامل تعیین‌شده مراجعه و در بانک موردنظر، اقدام به تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات کنند. بانک عامل نیز پس از انجام بررسی‌های لازم، دانش‌بنیان بودن شرکت را از معاونت علمی و فناوری استعلام می‌کند.
همچنین شرکت های فعال در حوزه «فناوری اطلاعات و ارتباطات» که دارای پروانه بهره‌‏بردای تولید فناوری اطلاعات (نرم‏‌افزار) از وزارت صنعت، معدن و تجارت» هستند، می‏‌توانند از تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.ndf.ir مراجعه فرمایید. برای اطلاعات بیشتر شرکت‏‌های متقاضی می‏ توانند به سامانه www.daneshbonyan.ir مراجعه کنند.

  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">