ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استمداد کارکنان ICT روستایی گلستان

| چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۶ نظر

ITanalyze.ir - یکی از خوانندگان سایت آی تی آنالایز که از کارکنان آی سی تی روستایی گلستان است، ضمن تشریح نابسامانی موجود در این دفتر از مسوولان مربوطه استمداد طلبید.

در این متن آمده است "با گذشت 2 سال از فعالیت کارکنان آی سی تی روستایی گلستان از بی عدالتی رنج می برند کارکنان مراکز آی سی تی روستایی استان گلستان از بی عدالتی در پرداخت حقوق و مزایای و شرایط نامناسب کاری خود به شدت ابراز نارضایتی می نمایند.

آنان ضمن گلایه از شرایط سخت کاری و نپرداختن حقوق اظهار داشتند:بابت کارکرد هر ماه به ما 78000 تومان پرداخت می کنند که این مبلغ نیز بسیاری از اوقات با چند ماه تاخیر پرداخت می شود. و علاوه بر آن هیچ گونه عیدی و پاداشی نیز به ماه داده نمی شود. این در حالی است که در استانهای دیگر تمامی نیروهای این بخش به عنوان پرسنل شرکتی حقوق و مزایای کامل دریافت می دارند و حتی برابر اطلاع واصله در استان گلستان حقوق این افراد بیش از 250000 تومان است.

آنان ادامه دادند : علی رغم مکاتبه چندین باره با مسئولان ارشد تاکنون هیچ رسیدگی انجام نشده و برای ما این شائبه را ایجاد کرده است که زد و بندی بین شرکت های طرف قرارداد و مدیران دولتی وجود دارد واگر نه چه دلیلی دارد که حقوق حقه یک عده نیروهای جوان که اکثریت مدرک لیسانس دارند و متاهل به این آشکاری نادیده گرفته شود .

آیا بعد دو سال هیچ یک از مدیران استان از این ماجرا با خبر نشده اند ؟

آنان در ادامه افزودند : در زمان مدیریت قبلی مخابرات برای هر یک از مرکز آی سی تی در هر روستا حداقل 15 میلیون تومان هزینه شده است و در سراسر استان 240 مرکز آی سی تی وجود دارد که بسیاری از آنها در نابسامانی به سر می برند .

نکته مهم و قابل توجه آن است در حدود 2 سال پیش که این طرح در حال راه اندازی بود کارکنان آی سی تی انتخاب شده اند و به اداره مخابرات برای گزینش معرفی شده اند و پس از آموزش برای بستن قرار داد به پیمانکار آی سی تی که شرکت }...}به نمایندگی فردی اهل بابل که بازنشسته اداره مخابرات {...}بود مراجعه کرده واین آقا به دلیل پشتوانه قوی که در مخابرات داشت به عنوان مسئول این طرح انتخاب شد.

مدیر این شرکت به کمک یک مسوول سابق مخابرات {...}، کارکنان انتخاب شده برای آی سی تی را مجبور به تاسیس شرکت کرده اند که کلیه کارکنان در سراسر به اشخاص حقوقی تبدیل شوند و مسوول سابق مخابرات {...} بار ها متذکر شده است که اگر می خواهید کار کنید باید حتما به حرف این آقا گوش دهید و شرکت ثبت کنید در غیر این صورت باید بیرون بروید. با پشتوانه قوی که این فرد داشت همه کارکنان با وجو اینکه می دانستد چه حقی از آنان ضایع می شود از سر اجبار برای تامین مخارج زندگی خود اقدام به ثبت شرکت کرده و با شرکت {...}قرار داد بسته اند و با این کار همه کارکنان در منگنه هستند و هیچ حق اعتراضی برای گرفتن حق و حقوق خود ندارند.

توضیح :

اسامی حذف شده در این متن در صورت تمایل مسوولان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات جهت پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر نزد سایت آی تی آنالایز محفوظ است.

  • ۸۶/۰۲/۱۹

نظرات  (۶)

با سلام ضمن عرض خسته نباشید از شما کمال تشکر را دارم که مشکل ما را مطرح نمودید امید وارم مسئولین محترم هم به مشکلات ما رسیدگی بکنند واقعا کسی نیست بعد از 2 سال به حرف دل ما گوش دهد کسی احساس مسئولیت نمی کند در قبال این همه کارگزار که حقشان را ضایع کردن تو کشور ما هیچ مدیر ینیست که رد وبند این اقایان را بهم بزند ممنون لطفا" باز هم پیگیری کنید
با سلام و خسته نباشید من یکی از کارکنان ای سی تی روستایی استان گلستان هستم. تمامی مطالب بالا صحت دارد و بخدا با با وجود داشتن لیسانس و داشتن همسر و فرزند با این حقوق حتی با سیلی هم نمیتوانیم صورت خود را سرخ نگه داریم. {...}. از شما متشکرم که بدین گونه اطلاع رسانی شفاف دارین و خواهشمندم که در صورت امکان خود نیز مصاحبه ای با مسئولین ذی ربط داشته باشین و پیگیر این قضیه باشین. ممنونم
بنام خدا من یکی از کار گزاران ict در یکی از روستا های استان گلستان هستم. از اینکه مشکلات ما را مطرح کردید بسیار ممنون و متشکرم .امید وارم مسئلین بزرگوار استان در مورد ictتجدید نظر کنند و مشکلات ما را حل کنند.واقعا" خودشان را جای ما بگزارندو اون وقت فکر کنند که با 78 هزار تومان چه کار ها می توانند بکنند.واقعا"78 هزار تومان به کجای آنها خواهد رسید .ودر پایان ببینند که هیچ مشکلی ندارند.همه چیز حل.واقعا" به این نکته بیندیشندکه ما چطور دوسال با این مباغ سر کردیم .دیگر عرضی ندارم.
  • یک بنده بی پناه
  • با عرض سلام به تمامی همکاران ای سی تی که حق و حقوقشان داره پایمال میشه .واقعا تشکر می کنم از این سایت که حداقل مشکلات و کمبود مالی ما رادر معرض دید عموم قرار داده . هر چند گوش شنوایی توی جامعه ما پیدا نمیشه .و هیچ کس به فکر افراد کم در آمد نیست دیگر به خدا نمی دانیم چکار کنیم . خواهشن باز هم پیگیر کار ما باشید شاید فرجی بشه .به امید آن روز
  • کار گزار بد بخت
  • با سلام من هم یک کار گزار مرکز کم ظرفیت 2200 شمارهای هستم با حقوق 215 هزار توان درماه بدون مزایا وعیدی ایا این حق است به خاطر توانی رییس مخابرات و پیمانکار هیچ کس هم به یاد ما نیست
  • بد بخت تر از همه
  • سلام من یکی از کارکنان دفاتر ای سی تی استان چهار محال و بختیاری هستم وضع ما از استان گلستان بدتر هست که اقای {...}مخابرات هشت ماه است نسبت به پرداخت حقوق ما امتناع میورزد و حقوق ماهیانه شصت هزار تومان را هم از سال هشتادو شش لغو کرده ما باید به چه مرجعی مراجعه کنیم تا حقوق پایمال شده مان را دریافت کنیم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">