ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اشتباه در توزیع قبوض تلفن همراه بالاست

| شنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

دریافت دیرهنگام قبض‌های تلفن‌همراه یا دریافت نکردن آن‌ها یکی از مشکلات کاربران تلفن‌همراه است که معمولا هر دو ماه یک بار برای آن‌ها پیش می‌آید، اما مدیرکل شرکت پست استان تهران در این خصوص معتقد است: قبض‌های تلفن همراه طبق زمان زمان بندی مشخص توزیع می‌شود و تاخیری در توزیع آن وجود ندارد ولی درصد توزیع اشتباه این قبوض بالا است.
«حسین مهری» درگفت وگو با (ایسنا)، با اعلام این که توزیع قبوض تلفن همراه با تاخیر انجام نمی‌شود، اظهار داشت: قبوض تلفن همراه زودتر از موعد مقرر در تهران توزیع می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما اشتباه توزیع شدن این قبض‌ها، تنها به دلیل جابه جایی‌ زیاد صاحبان سیم‌کارت است.
وی با تاکید بر این که روزانه سه هزار سیم کارت خرید و فروش می‌شود،گفت: برخی از جابه جایی‌هایی که در زمینه‌ی تلفن همراه صورت می‌گیرد ثبت‌ نمی‌شود یا به موقع به شرکت پست اعلام نمی‌شود و همین امر باعث شده که نزدیک 15 درصد قبوض تلفن همراه اشتباه توزیع ‌شود.
به گفته وی، اگر شرکت ارتباطات سیار فایل اطلاعات سیم‌کارت را به موقع تحویل دهند و کد پستی و آدرس کامل صاحبان جدید سیم‌کارت را در اختیار پست قرار دهد اشتباهی در توزیع قبوض تلفن همراه به وجود نخواهد آمد.
وی تصریح کرد: برخی افراد نقل و انتقالات سیم کارت را بدون ثبت انجام می‌دهند که همین امر تاثیر بسزایی در توزیع اشتباه قبوض تلفن همراه دارد .
مدیر عامل شرکت پست در پایان گفت: در توزیع قبوض تلفن همراه در تهران تاخیری وجود ندارد ولی اشتباه صورت می‌گیرد.

  • ۸۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">