ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افسر ارشد امنیت اطلاعات CIA معرفی شد

| شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر


سازمان جاسوسی سیا جوزف ریچ بایچ افسر سابق جنگ اطلاعات نیروی دریایی ایالات‌متحده را به‌عنوان افسر ارشد امنیت اطلاعات خود معرفی کرد.
به گزارش سایبربان؛ سازمان جاسوسی آمریکا سیا اعلام کرد که یک افسر جدید امنیت اطلاعات را جذب کرده است.

هم‌زمان با تمرکز سازمان سیا بر فناوری و نوآوری این استخدام جدیدترین اقدام این سازمان جاسوسی در گزینش مقامات ارشد اطلاعاتی خود است.

در همین راستا سازمان جاسوسی سیا در بیانیه‌ای گفت: جوزف ریچ بایچ (Joseph Rich Baich) جایگاه افسر ارشد امنیت اطلاعات این سازمان را بر عهده خواهد گرفت. او مسئول مدیریت راهبردها و اجرای قابلیت‌های امنیت سایبری تمام بخش‌های فناوری اطلاعات سازمان سیا خواهد بود.

به گفته سازمان سیا بایچ در هر دو بخش دولتی و خصوصی تجارب سرشاری دارد. وی اخیراً در بخش خصوصی به‌عنوان مدیر ارشد امنیت اطلاعات شرکت بیمه (American Insurance Group) و پیش از آن هم به‌عنوان مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت مالی (Well Fargo) و مدیر شرکت (Deloitte) فعالیت می‌کرد. وی در بخش دولتی زمانی به‌عنوان دستیار ویژه معاون مرکز ملی حفاظت از زیرساخت‌ها در پلیس فدرال منصوب شد.

بایچ پنجشنبه در پستی در لینکدین به تجربه خود به‌عنوان رمزنگار و افسر جنگ اطلاعاتی نیروی دریایی ایالات‌متحده اشاره کرد و نوشت:

ما برای موفقیت در این دنیای دیجیتال و رسیدن به اهداف خود در سازمان سیا به نوآوری، بازدارندگی، دفاع و نیروی کار سایبری متنوع و یکپارچه روی خواهیم آورد.

پیش از جوزف ریچ بایچ، ویلیام مک میلان (William MacMillan) این سمت را در سازمان جاسوسی سیا بر عهده داشت.

طبق اعلام سازمان سیا بایچ با افسر ارشد اطلاعات این سازمان خانم (La’Naia J. Jones) همکاری نزدیکی خواهد داشت.

این انتصاب تنها چند هفته پس‌ازآن صورت می‌گیرد که ویلیام برنز، رئیس سیا که نوآوری را برای همگامی با پیشرفت‌های فناوری چین در اولویت قرار داده است، اعلام کرد این آژانس ناند مولچاندانی را به‌عنوان اولین افسر ارشد فناوری خود استخدام کرده است.

  • ۰۱/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">