ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امکانات ارتباطی در نمایشگاه را 6 برابر کردیم‌

| يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر

ازدحام جمعیت و مراجعات غیرمتعارف در نمایشگاه کتاب و مطبوعات، عامل اصلی عدم کارایی تلفن‌همراه در این محدوده است.

به گزارش خبرنگار ، داود زارعیان، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به علت از کار افتادن تلفن‌همراه در محدوده نمایشگاه ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به ازدحام جمعیت همچون سال‌های گذشته، امکانات را به پنج و شش برابر افزایش دادیم و امروز نسبت به دیروز وضعیت آنتن‌دهی بهتر شده است.

اما علت اصلی هجوم جمعیتی معادل نصف جمعیت تهران به محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران است که امکان هرگونه سرویس‌دهی را متناسب این جمعیت با مشکل مواجه کرده است. این در حالی است که طی سه روز گذشته و به خصوص در روز جمعه اگر سری به نمایشگاه کتاب زده باشید صرفنظر از فراهم نبودن امکان تماس، حتی فرستادنSMS نیز غیرممکن است و به‌طور متوسط از هر 25 بار تلاش برای برقراری تماس، یکبار نیز یک مکالمه موفق نخواهید داشت.

از طرفی در موردSMS نیز وضع به همین منوال است و حتی در محدوده اطراف نمایشگاه نیز به‌طور متوسط از هر 20 بار تلاش برای فرستادنSMS شاید یکبار موفق به ارسالSMS شوید. در سال گذشته نیز مراجعان به نمایشگاه کتاب با همین مشکل مواجه بودند که در روزهای پایانی با نصب آنتن‌هایBTS سیار تا اندازه‌ای مشکل برقراری تماس با تلفن‌همراه مرتفع شد اما امسال با وجود افزایش پنج و شش برابری امکانات همچنان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب و مطبوعات تهران برقراری تماس ممکن نیست.

  • ۸۵/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">