ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده به مناسبت چهلمین سالگرد دهه مبارک فجر، سیم‌کارت دائمی همراه اول با 40 درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود، اما یک محاسبه نشان می‌دهد که این سیم‌کارت‌ها تقریبا برای خریداران رایگان تمام می‌شود و حتی از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.
این سیم‌کارت‌ها که در مدت محدود از 12 بهمن تا پایان سال ادامه خواهد داشت شامل هدایای ویژه‌ای از این قرار است: در طرح فروش ویژه سیم‌کارت دائمی با خرید سیم‌کارت دائمی می‌توانید ضمن برخورداری از تخفیف 40 درصدی اصل قیمت سیم‌کارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰، شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و همچنین تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوش‌آمد ۱۰۰۰ استفاده کنید.
این در حالیست که پس از اتمام بسته خوش آمد، بسته تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز به صورت خودکار فعال و قابل استفاده خواهد بود.
اما یک محاسبه ساده از نرخ مکالمات همراه‌اول، نرخ پیامک، نرخ اینترنت و همچنین امکان تداوم فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی روی این سیم‌کارت‌های دایمی نشان می‌دهد که 1000 دقیقه مکالمه، 1000 پیامک، یک هفته اینترنت نامحدود و ادامه تخفیف مکالمه، ارزشی بیش از قیمت خود سیم‌کارت (100 هزار تومان) دارد.
به عبارت دیگر خریداران این سیم‌کارت‌ها، با یک تیر دو نشان زده‌اند و هم می‌توانند یک سیم‌کارت دایمی و معتبر از همراه اول دریافت کنند و هم به میزانی که ذکر شده مکالمات رایگان داشته باشند.
علاقه‌مندان به استفاده از این طرح ویژه، برای خرید سیم‌کارت دائمی همراه اول در بازه زمانی طرح می‌توانند به فروشگاه همراه‌اول به نشانی shop.mci.ir و یا فروشگاه‌ها و دفاتر همراه اول مراجعه کنند.
در پایان باید به نکاتی در خصوص طرح فروش ویژه سیم‌کارت دایمی همراه اول نیز توجه کنید، از جمله اینکه  این طرح شامل سیم‌کارت‌های دائمی طرح ۲۰، طرح ۱۰۰۰ و ثبت‌نام به روز (فروش آنلاین) و ثبت‌نام گلچین که به صورت نقدی خریداری شده است، می‌شود. همچنین  طرح‌های قسطی، سیم‌کارت‌های سازمانی و ... شامل این طرح نیست و با قیمت مصوب قبلی به فروش می‌رسد.

  • ۹۷/۱۱/۱۶

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">