ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انشعاب ۱۱ مرکز ماینینگ در هرمزگان قطع شد

| سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: ۱۱ مرکز غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در استان شناسایی و انشعاب آن قطع شد.

به گزارش ایرنا هاجر عبدی افزود: با اجرای مانور مدیریت مصرف انرژی برق که همزمان با سراسر کشور در استان برگزارشد، ۱۰ مرکز غیرمجاز ارز دیجیتال در پارسیان و یک مرکز نیز در میناب شناسایی و پلمپ شد. 
وی بیان داشت: با جمع آوری و قطع برق این مراکز  ۱۷۰ کیلووات ساعت بار شبکه کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهارداشت: واگذاری انشعاب به مراکز تولید ارز فقط با استفاده از پروانه و مجوز قانونی از سوی دستگاه های ذیربط امکان پذیر است اما برخی افراد سودجو برای کسب سود بیشتر از انشعاب های دیگر با تعرفه‌های ارزان به صورت غیرقانونی و مخفیانه استفاده می‌کنند.
عبدی ادامه داد: باتوجه به ارزان بودن تعرفه برق خانگی و کشاورزی به نسبت سایر تعرفه‌ها، افراد سودجو ببشتر از برق خانگی و کشاورزی برای راه اندازی دستگاه های ارز دیجیتال استفاده می‌کنند که این کار تخلف بوده و صاحبان این مراکز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل وزارت نیرو در صورت نیاز متقاضیان تولید ارز دیجیتال، به نسبت میزان دستگاه های در حال استفاده، انشعاب متقاضیان از طریق نصب پست یا فیدر جدید واگذار می‌شود. 
عبدی در خصوص تعرفه برق مراکز استخراج ارزهای دیجیتال نیز گفت: بهای هرکیلووات ساعت برق مصرفی به طور میانگین ۹ هزارو ۶۵۰ ریال تعیین شده است که در ماه‌های گرم یا سرد سال تغییر می‌کند.

  • ۹۹/۱۱/۰۷

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">