ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبق اسناد موجود برخی از پیمانکاران شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار برای ارزان تمام شدن پروژه اقدام به خرید و نصب تجهیزات‌ غیر اورجینال کرده‌اند.

این مقام آگاه به فارس افزود: طبق قرار‌داد مخابرات ایران با پیمانکاران، این پیمانکاران موظف هستند که در توسعه شبکه تلفن‌همراه به سه مورد توجه جدی کرده و از آن خطور نکنند. وی عدم تخطی از قانون استفاده از حداکثر توان داخلی، عدم دیرکرد و اصل بودن تجهیزات و قطعات را سه مورد اصلی در قرارداد مخابرات با پیمانکاران بیان کرد.

این مقام آگاه تصریح کرد: متاسفانه برخی از این پیمانکاران و شرکت‌ها برای نصبbts به جای استفاده از کالای اصل از کالای چینی استفاده کرده‌اند. وی اضافه کرد: به عنوان مثال به جای تجهیزات نوکیا فنلاندی یا اریکسون سوئدی از نوکیا و اریکسون چینی استفاده شده است. این مقام آگاه ارزش افزوده بالای این اهمال‌کاری را دلیل اصلی این تخلف پیمانکاران بیان کرد.

وی تاکید کرد: حتی برخی تجهیزات مورد استفاده شرکت پارس ایراتل نیز به جای نوکیای فنلاندی، چینی و لهستانی بوده است.

این مقام آگاه افزود: این اهمال‌کاری و تخلف برخی پیمانکاران از سوی معاونت پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار به مدیر عامل سابق گزارش شده بود.

  • ۸۵/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">