ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور دوم این هفته در مجلس

| شنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری آخرین وضعیت قرارداد پروژه اپراتور دوم تلفن همراه را با حضور مسئولان مربوط بررسی می‌کند.

به گزارش فارس، ادامه بررسی لایحه یک فوریتی متمم بودجه سال 84، انتخاب دو نفر از اعضا جهت عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1385 کل کشور، همچنین سوالات جمعی از نمایندگان و نمایندگان پارس‌آباد و قائم شهر از وزیر بازرگانی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

انتهاب دو نفر از اعضا جهت شرکت در کمیسیون تلفیق، بحث و بررسی در مورد بورس نفت، بازدید اعضا هیات تحقیق وتفحص وزارت نفت از پروژه‌های عسلویه، بحث و بررسی مسائل جاری صنعت نفت با حضور وزیر نفت هم در دستور کار کمیسیون انرژی قرار دارد.

کمیسیون برنامه و بودجه نیز به ادامه بررسی لایحه یک فوریتی متمم قانون بودجه سال کل کشور و لایحه یک فوریتی متمم قانون بودجه سال کل کشور در هفته جاری می‌پردازد.

همچنین کمیته اقتصادی این کمیسیون گزارش خود در مورد عملکرد شش ماهه بودجه سال 1384 کل کشور در بخش وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را ارائه می‌کند.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1385 کل کشور و سوال عباس رجایی از وزیر صنایع و معادن، در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار دارد.

همچنین کمیته مخابرات و ارتباطات این کمیسیون به بررسی مسائل مربوط به "تالیا" با حضور مسئولان ذی‌ربط و عملکرد تبصره‌های بخش مخابرات و ارتباطات در قانون بودجه سال 1384 می‌پردازد.

در کمیته صنایع دفاعی، هوا و فضا و پتروشیمی نیز بررسی لایحه توسعه صنایع دریایی ادامه می‌یابد.

کمیته معادن و فلزات هم به بررسی عملکرد تبصره‌های بخش معدن و سازمان زمین شناسی در قانون بودجه سال 1384 کل کشور می‌پردازد.

همچنین سوالات چهار تن از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی آخرین وضعیت قرار داد اپراتور دوم با حضور مسولان ذی‌ربط ازدیگر دستورهای کمیسیون صنایع در این هفته می‌باشد.

  • ۸۴/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">