ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه‌اندازی اداره کل امنیت فضای مجازی در این سازمان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: ایجاد پایگاه سببی و نسبی و پایگاه خانوار و خانواده و ایجاد سامانه سهیم که یک افتخار بزرگ برای سازمان ثبت احوال کشور است نشان از اقدامات مثبت این سازمان است.

کارگر گفت: هم‌اکنون با اقدامات صورت گرفته در کشور سازمان ثبت احوال کشور جایگاه خود را در میان مردم و وزارت کشور پیدا کرده است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ برای سازمان سال سرعت در تحول و اجرای برنامه‌ها خواهد بود، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تحولات خوبی داشتیم، اما با توجه به شناختی که به دست آوردیم با توان بیشتری پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه هدف از چابک سازی ایجاد سازمانی هوشمند و مجازی است، افزود: امسال بحث شناسایی ادارات و نمایندگی‌هایی که امکان ادغام دارند را نیز در دستور کار قرار دادیم. این ادغام تنها به معنای کوچک کردن نیست بلکه بحث این است که خدمات الکترونیک را گسترش دهیم.

کارگر با تأکید بر اینکه تمام سازمان‌ها باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنند گفت: خدمات باید به صورت ۲۴ ساعته و تحول گرایانه انجام پذیرد. در واقع ما اعتقاد داریم در سال جاری نظام ساختاری باید تحول پیدا کند و از توانایی موجود در جهت بهبود اوضاع استفاده کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به ایجاد اداره کل امنیت فضای مجازی در ثبت احوال، گفت: این امر یکی از افتخارات سازمان بوده که در گذشته خلاء آن احساس می‌شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">