ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی پورتال اوقات فراغت تا پایان سال

| دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی دنیای جوان و جشنواره ملی جوانان ایران گفت: به احتمال زیاد جشنواره ملی جوانان ایران دهه اول مهرماه و جشنواره دنیای جوان مردادماه سال 95 برگزار می‌شود.

محسن طلایی در گفت‌وگو با(ایسنا)، افزود: هردو جشنواره ملی هستند البته تمرکز آن‌ها روی تهران است و مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها تا جشن‌های مختلف را شامل می‌شود. هر دو جشنواره را بخش خصوصی برگزار می‌کنند.

وی افزود: درهر دو جشنواره، نمایشگاه‌هایی برای جوانان در زمینه ارایه کالاهایی مانند امکانات برای اوقات فراغت فعالیت می‌کنند البته هر کدام از آن‌ها رویکردهای خاص خود را دارند.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پورتال جامع اوقات فراغت گفت: امیدواریم بتوانیم این پورتال را به صورت آزمایشی پیش از سال جدید در دو سه استان راه اندازی کنیم.

طلایی در پایان در زمینه کمیسیون اوقات فراغت نیز اظهارکرد: کمیسیون اوقات فراغت بسیار مهم است. ما تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری جلسات این کمیسیون را به صورت هفتگی برگزار کنیم تا به اهداف اصلی برسیم و در ادامه تا اواخر اردیبهشت ماه به برنامه عمل دست یابیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">