ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایران‌‏سل گزارش عملکرد نمی دهد

| سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۸۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اظهارداشت: سازمان تنظیم مقررات طبق قوانین و موافقت نامه ها بر عملکرد اپراتورها، نظارت پیگیر و مستمر دارد.

به گزارش ایلنا، مهندس علی نادی‌پور، در خصوص چگونگی اعمال مقررات به اپراتورهای تلفن‌همراه ، گفت: به طور کلی اعمال مقررات بر اپراتورهای خصوصی در چارچوب‌های مشخص شده در موافقت‌نامه پروانه صورت می‌گیرد ، به صورتی که تمام تعهدات آنها از لحاظ پوشش شبکه ، پرداخت‌ها ، امور مالی و تعهداتی که باید به وزارت اقتصاد بدهد مورد نظارت قرار گرفته و در صورت عدم انجام آنها ، پی‌‏گیری و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی ، افزود: در حال حاضر اپراتور اصفهان با 19 هزار و 800 مشترک ،‌‏ کیش با 9 هزار و 800 مشترک دارای قرارداد رومینگ بوده و رومینگ آن‌‏ها نیز به عنوان اپراتورهای خصوصی بر قرار است. مجتمع صنعتی رفسنجان (تالیا) نیز به عنوان پیمانکار شرکت مخابرات ایران در حال فعالیت هستند که سازمان تنظیم مقررات در جهت حفظ منافع مشترکین بر عملکرد آنها نظارت دارد.

نادی‌پور ، اظهارداشت: شرکت ایران‌‏سل نیز با مشارکت یک اپراتور خصوصی دیگر و به عنوان سرمایه‌گذار خارجی که مشمول قانون حمایت و جلب سرمایه‌گذاری خارجی قرار گرفته ، موظف به انجام تعهدات خود در رابطه با بحث امنیت ملی و اجرای مانیتورینگ شبکه است.

وی ، خاطر نشان کرد: نظارت بر فاکتورهای کیفیتی ایران‌‏سل و تطبیق آن با استانداردها با استفاده از مشاوران مرکز تحقیقات انجام خواهد شد.

معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، در زمینه موافقت‌نامه سطح سرویس (SLA) ایران‌‏سل ، گفت: ایران‌‏سل به تازگی پیش نویس SLA خود را به این سازمان تحویل داده که پس از تطبیق آن با موافقت نامه پروانه این موضوع ، نظارت از طریق مرکز تحقیقات مخابرات و با واگذاری فعالیت‌‏ها به بخش غیر دولتی و طبق استانداردهای روز دنیا در قالب قرارداد توسط طرفین امضا و پس از آن فعالیت‌‏ها و اقدامات مطابق با مفاد آن مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهد گرفت.

نادی‌پور ، در خصوص نحوه فعالیت ایران‌‏سل از شروع تاکنون ، اظهارداشت: این شرکت در زمینه پرداخت‌های مالی به تعهدات خود عمل کرده ، لیکن در زمینه ارایه گزارش سه ماهه دوم خود و سایر گزارش‌های ضروری کوتاهی کرده ،‌‏همچنین در زمینه انتخاب پیمانکار عمومی (GC) هنوز در حال پی‌‏گیری و اقدام است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وی افزود: مطابق گزارش‌ها شرکت نوکیا با در دست داشتن CORE شبکه (NSS) و دو منطقه در زمینه BSS و شرکت هواوی ، نیز با در اختیار داشتن دو منطقه دیگر تاکنون به عنوان GC انتخاب شده‌اند، منتهی تعداد مناطق آلکاتل هنوز نهایی نشده است.

  • ۸۵/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">