ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازدید سلیمانی از مولتی مدیای مالزی

| دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که در مالزی به سر می‌برد روز دوشنبه از مرکز ارتباطات و مولتی مدیا مالزی دیدن و با مدیران این سازمان گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، طی این دیدار که در شهر الکترونیکی سایبر جایا صورت گرفت، فعالیت‌ها و اهداف این سازمان از طریق نمایش ویدیویی به اطلاع هیات ایرانی رسید.

در ادامه، سلیمانی با تاکید بر اینکه چنین مرکزی نیز در ایران وجود دارد، سووالاتی در خصوص محدوده و نحوه فعالیت‌های این سازمان را مطرح کرد.

مرکز ارتباطات و مولتی مدیای مالزی (‪ (MCMC‬مرکز هماهنگ‌کننده فناوری ارتباطات و صنعت مولتی مدیا در مالزی می‌باشد و توسعه و اجرای سیاست‌های دولت مالزی در زمینه ارتباطات و مولتی مدیا بر عهده این سازمان است.

نظارت بر چارچوب صنایع ارتباط از راه دور، پخش و فعالیت‌های اینترنتی از دیگر وظایف این سازمان بشمار می‌رود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شامگاه یکشنبه برای انجام یک دیدار چهار روزه وارد فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور شد و از سوی مسوولان وزارت فناوری مالزی و سفیر کشورمان مورد استقبال قرار گرفت.

سلیمانی به دعوت همتای مالزیایی خود به این کشور سفر کرده است.

وزیر ارتباطات کشورمان در این سفر ضمن بازدید از مراکز علمی این کشور، با "عبدالله احمد بداوی "نخست وزیر و "جمال‌الدین جرجیس" وزیر علوم و تکنولوژی و نوآوری مالزی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

  • ۸۶/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">