ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌یی از مطالبات معوق شرکت‌های انفورماتیکی از سازمان‌های دولتی آمار تهیه می‌شود.
«امیرحسین سعیدی نائینی»درگفت‌وگو با(ایسنا)،افزود: مدتی است که فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به علل مختلف از جمله عدم دریافت به موقع مطالبات خود از دستگاه‌های دولتی با مشکلات عدید‌ه‌ای مواجه شده‌اند که تداوم چنین وضعیتی می‌تواند عواقب نامطلوبی برای شرکت‌ها و در نتیجه برای کشور در پی داشته باشد.
وی گفت:سازمان نظام صنفی رایانه‌یی با توجه به وظیفه خود در خصوص دفاع از حقوق صنفی و حرفه‌یی جمع بندی حجم کلی مطالبات آن‌ها از سازمان‌های دولتی اقدام کرده تا آن را به اطلاع مقامات ذی‌ربط برساند.
سعیدی با ابراز امیدواری از این که مسؤولان ذی‌ربط با صداقت و دلسوزی در اسرع وقت دستورات لازم را برای پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات شرکت‌ها صادر نمایند گفت: سازمان‌های دولتی، بزرگ‌ترین مشتری شرکت‌ها هستند و از طرفی بنیه‌ی مالی شرکت‌های انفورماتیکی ما آن‌چنان قوی نیست که با این وضع مطالبات معوق مانده بتوانند به حیات خود ادامه دهند و یا با مشکلات طاقت فرسایی مواجه نشوند.
سعیدی با دعوت از کلیه‌ی شرکت‌های انفورماتیکی که دارای مطالبات معوق هستند خواست تا اطلاعات خود را در اسرع وقت به دبیر خانه سازمان اعلام نمایند .

  • ۸۴/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">