ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی کلیات تجهیزات و فناوری در آموزش و پرورش

| سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی کلیات زیرنظام، فضا، تجهیزات و فناوری در جلسه شب گذشته شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

مهدی نویدادهم در گفت‌وگو با (ایسنا)، به اعلام مصوبات نخستین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در سال جدید پرداخت و اظهار کرد: در این جلسه مصوبه‌ای نداشتیم اما مباحثی جدی مطرح شد و بررسی زیرنظام «فضا، تجهیزات و فناوری» در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای 6 زیرنظام است که برنامه‌های آن برای عمل در آموزش و پرورش باید به تصویب برسد که از جمله آن باید به زیرنظام برنامه درسی اشاره کرد که مبنای تغییر و تحول کتب درسی قرار گرفت.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه گزارشی از روند زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری در جلسه شب گذشته ارائه شد، اظهار کرد: مباحثی چون هوشمندسازی مباحث، تاسیسات، سازه و تجهیزات مدارس، ویژگی‌هایی که باید یک مدرسه داشته باشند، نوع معماری مدارس، طراحان مدارس، اندازه مدارس، وجود مجتمع‌های آموزشی و مانند آن برای زیرنظام بررسی و جزییات آن به تصویب خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">