ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون کسب وکار و سرپرست هیات اعزامی اتاق بازرگانی تهران به نمایشگاه جیتکس2017 گفت: سالن startup movement در جیتکس 2017 این فرصت را برای شرکت های حاضر در نمایشگاه ایجاد کرد که به صورت مستقیم با جوانان خلاق و صاحب ایده از 40 کشور جهان آشنا شوند و در کمترین زمان به طرح ها و ایده های جدید این افراد دست پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزارایران، هومن حاجی پور با بیان اینکه نمایشگاه جیتکس عملا محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت ها و تکنولوژی های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: در دهه های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب و کار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی گرایی شده است.
وی اضافه کرد: در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب و کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.
حاجی پور با تاکید بر اینکه هم اکنون در دنیای کسب و کار مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب تکنولوژی و برند در دنیا در کنار خود، استارت‎آپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارت‎آپ‎ها شد‌ه‎اند.
وی افزود: در اینجا نقش نهادهایی مثل اتاق بازرگانی بیش از قبل دارای اهمیت است چراکه مسیر را برای فعالیت های نوآورانه باز می‎کند.
معاون کسب وکار اتاق تهران در مورد برنامه‎های پارلمان بخش خصوصی در حمایت از استارت آپ ها گفت: درحال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارت‎آپ‎هاست و در این راستا طی یک فراخوان و پایش از میان 70 استارت آپ، 12 استارت‎آپ  را برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه جیتکس انتخاب کردیم.
وی تصریح کرد: در واقع استارت آپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با تاکید بر اینکه نقش اتاق های بازرگانی درتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات غیر قابل انکار است، گفت: از میان 12 استارت آپی که از سوی اتاق تهران به نمایشگاه جیتکس رفتند، استارت آپ خبریو موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کند و با بانک بین المللی ارتباط خوبی برقرار کند.
حاجی پور همچنین افزود: سرمایه گذاران زیادی در اتاق بازرگانی بر روی استارت آپ‎های حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده‎اند و برنامه داریم که استارت آپ‎ها را شناسایی و به سرمایه گذاران اتاق بازرگانی معرفی کنیم.
وی اضافه کرد: قطعا اتاق بازرگانی تهران سال آینده استارت‎آپ‎های بیشتری را به نمایشگاه جیتکس می‎آورد تا فرصت جذب سرمایه‎گذار و توسعه کسب و کار پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">