ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به اعتقاد استاد دانشگاه تهران‌، برای تحقق اهداف جامعه‌ی اطلاعاتی باید برنامه‌ی هدفمند و مستمری راتدوین کرد،چرا که تنها با تشکیل کمیته‌وکمیسیون نمی‌توان به نتایج مطلوب در این زمینه دست یافت.

دکتر «عباس حری» در گفت‌وگو با(ایسنا)، درباره‌ی فعالیت‌های ایران برای حضور در دومین مرحله‌ی اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی ، اظهار داشت: از حدود چندماه پیش بخش دانشگاهی با برگزاری نشست‌هایی درباره‌ی مشارکت ایران در اجلاس WSIS تونس ، سعی کرد با تجاربی که در اجلاس WSIS ژنو به دست آورده بود با گردهمایی مسؤولان دولتی و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف و نهادهای مدنی، NGO‌ها ، برنامه ریزی‌های متناسبی برای حضور موثر ایران در اجلاس فراهم کند ، اما به دلایل مختلف این امر متوقف شد.

وی افزود: شاید یکی از دلایل آن تحولاتی است که در اجتماع و سیاست کشور رخ داده است، باشد اما تا دولت جدید درک کاملی از حوزه‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی به دست آورد نیاز به فرصتی طولانی تر دارد، اما به هر دلیل حضور ایران در اجلاس WSIS تونس ضروری است ، چرا که دنیا به سمت جهانی نو (جامعه‌ی اطلاعاتی) در حال حرکت است .

  • ۸۴/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">