ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گروه تولید ـ به گزارش خبرگزاری شهر؛ در حاشیه سه روز برگزاری اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی در تونس میزگردهایی با عنوان‌های «ICT و افراد ناتوان»، «دانش برای توسعه» و «نقش یونسکو در ساخت جوامع علمی» توسط سازمان یونسکو به ترتیب در روزهای اول، دوم و سوم این اجلاس برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، دو میزگرد و نشست نیز توسط گروه ضربتی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملل برگزار می‌شود.

«از بین بردن فاصله دیجیتالی از طریق اینترنت بی‌سیم» و فناوری اطلاعات و ارتباطات و اهداف هزاره سوم از جمله دو میزگردی است که توسط گروه ضربتی ICT سازمان ملل برگزار می‌شود.

بر همین اساس «دستیابی به کیفیت بهتر با هزینه مقرون به صرفه‌تر در آموزش و مراقبت‌های پزشکی از طریق ICT، «حاکمیت تابعیت جهانی و تکنولوژی» نیز از جمله پنل‌هایی است که توسط UN ICT برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی از 25 الی 27 آبان ماه سال جاری در تونس برگزار می‌شود.

  • ۸۴/۰۸/۱۹

نظرات  (۱)

با سلام احتراماً، به اطلاع می رساند پژوهشکده میکروالکترونیک ایران وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن معرفی یک سری دوره های جدید در زمینه های الکترونیک، مخابرات، انفورماتیک و مدیریت جهت ترم زمستان ثبت نام به عمل می آورد. همچنین این پژوهشکده امکان برگزاری تمامی دوره های فوق را به صورت دوره های کوتاه مدت 2 تا 4 روزه با وجود اساتید و سخنرانان مجرب داخلی و خارجی در مرکز متقاضی را دارد. ضمناً این مرکز قابلیت ارائه دوره های پیشنهادی با عنایت به سرفصل های ارائه شده را دارا می باشد، لذا از جنابعالی خواهشمند است نسبت به معرفی دوره های فوق برای علاقه مندان اقدام فرمایید. ضمنا در صورت تمایل فرم های مربوطه را تکمیل نموده و به این واحد ارسال فرمایید. تلفن تماس:88630307-8 داخلی -140 میررکنی با تشکر مدیر آموزش و اطلاع رسانی پژوهشکده میکروالکترونیک ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">