ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری اولین همایش جویشگر بومی!

| شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

اولین همایش جویشگر بومی با حضور مسئولان، متخصصین و صاحبنظران، دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی و صنعتی و مدیران فناوری اطلاعات کشور در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این همایش با هدف معرفی ابعاد مختلف طرح جویشگر، برقراری تعامل با جامعه علمی و صنعتی کشور در راستای به اشتراک­ گذاری دستاوردها و محصولات مرتبط و شناسایی دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های توانمند در حوزه جویشگر برگزار می شود.
شناسایی ابعاد مختلف جویشگر بومی و حوزه های پژوهشی و صنعتی و آینده آن در کشور، شناسایی بازار کسب و کار جویشگر بومی، شناسایی فرصت ها و چالش های موجود برای توسعه و بهبود بخش های مختلف اکوسامانه جویشگر بومی، شناسایی محتوای مفید موجود در کشور و متولیان آنها و شناسایی فرصت های همکاری و تعامل بین ارائه دهندگان خدمات و صاحبان محتوا از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
بنابراین گزارش، محورهای این همایش، شامل محصولات، خدمات و فناوری های مرتبط، فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف توسعه جویشگر بومی در کشور، امنیت شخصی سازی و قابلیت اعتماد در حوزه های مرتبط با طرح، مسائل حقوقی و استانداردهای مطرح در حوزه های مختلف مرتبط، ابعاد تجاری و مالی توسعه و نگهداری خدمات جویشگرها، راهبردها و سیاست های توسعه جویشگرها و راهکارهای تسهیل دسترسی محتوای بومی است.
در همایش جویشگر بومی نشست های تخصصی با موضوعات اقتصاد و کارآفرینی، خط و زبان فارسی در جویشگرهای بومی، محتوا و خدمات و روش ها، الگوریتم ها و سکوهای توسعه خدمات جویشگر بومی برگزار می شود.
همچنین تعدادی کارگاه های آموزشی در روز دوم همایش جویشگر بومی برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این همایش به نشانی اینترنتی 'conf.didras.ir' مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">