ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری مسابقه تولید نرم‌افزار

| دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با برگزاری دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران و نخستین دوره جشنواره نوآوری های تلفن همراه ایران ، مسابقه تولید نرم افزار را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این رویدادها با هدف جذب نخبگان، کارآفرینان، شرکت های کوچک و عامه مردم برای ارائه ایده های کاربردی، طرح های کسب و کار، نرم افزارها و خدمات کاربردی و مقالات ترویجی، برپا می شود.

'محمدامین پهلوان زاده' دبیر دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران و نخستین دوره جشنواره نوآوری های تلفن همراه ایران روز دوشنبه در نشستی خبری با اعلام این مطلب ، مسابقه تولید نرم افزار را یکی از بخش های جشنواره عنوان کرد.

به گفته ی وی جوایز نفیس و ارزشمندی برای همه بخش‌های مختلف جشنواره در نظر گرفته شده است که علاوه بر افتخار دریافت مقام‌های برتر، روشی برای قدردانی از برگزیدگان جشنواره خواهد بود.

دبیر جشنواره اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا جوایز جشنواره نوآوری‌های تلفن همراه به عنوان عالی‌ترین افتخار و مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید محصولات و خدمات صنعت تلفن همراه کشور جایگاه خود را پیدا کند.

پهلوان زاده برگزاری این جشنواره را قدم اول از مجموعه فعالیت‌هایی عنوان کرد که هدف آن تکمیل زنجیره‌ای است که از یک ایده شروع می‌شود و در نهایت به شکل یک محصول یا سرویس تجاری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: محصولات و دستاوردهای ارائه شده در جشنواره نوآوری های تلفن همراه ایران از نوع کاربردی بوده و با ارزیابی و انتخاب بهترین های هر حوزه، تلاش می شود مسیر ورود ایده های کاربردی و تیم های جوان و نوپا، به بازار ارائه خدمات ارزش افزوده، تسهیل شود.

پهلوان زاده گفت: در بخش مسابقه شهروندی جشنواره، همه شهروندان کشور مخاطب جشنواره هستند و هر کس که علاقمند به ایده پردازی در زمینه کاربردهای تلفن همراه است، می‌تواند با نگاه دقیق‌تری به زندگی، کار و محیط پیرامون خودش، انواع کاربردها را برای فناوری‌های تلفن همراه متصور شود و با صرف زمانی اندک در این مسابقه شرکت کند.

وی افزود: علاقمندان و رسانه‌ها می‌توانند تازه‌ترین اخبار جشنواره و اخبار صنعت تلفن همراه را از طریق وب‌سایت www.mobileawards.ir به صورت آنلاین و یا با عضویت در سایت به صورت ایمیل دریافت کنند. همچنین همه طرح‌هایی که در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت می‌کند از طریق وب‌سایت دریافت خواهد شد.

پهلوان زاده با بیان این که دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در اسفند امسال برگزار می شود، مخاطبین کنفرانس را به طور عمده، مدیران و کارشناسان صنعت تلفن همراه (مانند اپراتورها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده، نهادهای دولتی متولی مخابرات و صنایع ارتباطی کشور و ...) و سایر سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از طریق تلفن همراه به ارائه خدمات می‌پردازند، مانند بانک‌ها و مؤسسات مالی، شرکت‌های تبلیغاتی و نهادهای متولی خدمات عمومی، شهرداری‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ای اعلام کرد.

یادآور می شود مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران را در اسفند 1389 برگزار کرد.

  • ۹۰/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">