ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس می گوید بعید است انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود.
محمدحسن آصفری در گفت‌‍‌وگو با خانه ملت، با اشاره به ضرورت اصلاح قانون انتخابات، گفت: کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل جلسه داده اند و اولویت های خود را برای یکسال آتی برنامه ریزی کرده اند، از آنجایی که سال بعد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را داریم، اصلاح قانون انتخابات دراین دو حوزه از مهمترین اولویت های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواهد بود.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس بیان داشت: باید قانون انتخابات مورد مطالعه قرار گیرد و ایراداتی که به این قانون وارد است را بررسی کرد تا بتوان در مدت زمان باقی مانده، نسبت به رفع آن اقدامات لازم را صورت دارد.

وی با اشاره به تلاش برای برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی، اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی از اقداماتی است که مجالس گذشته برای تحقق آن تلاش بسیاری کرده اند اما به نظر می رسد امکان برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک فراهم نیست.

این نماینده مجلس توضیح داد: شورای نگهبان  با برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موافق نیست، از سوی دیگر زیرساخت های لازم برای انجام چنین کاری در کشور فراهم نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: ازاین رو بعید به نظر می آید که انتخابات 1400 به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">