ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجمع جامعه جهانی اطلاعاتی (‪ (WSIS‬اعلام کرد، تا سال ‪ ۲۰۱۵‬دسترسی بیش از نیمی از مردم جهان به ‪ ICT‬فناوری اطلاعات و ارتباطات در محدوده دسترسی این افراد محقق می‌شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش تا این سال اتصال روستاها به بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد نقاط دسترسی مشترک در جامعه به ‪ ICT‬باید انجام شود.
این گزارش می‌افزاید، اتصال‌دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، دبیرستانها و دبستانها به بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات باید تا سال ‪ ۲۰۱۵‬در جهان شکل گیرد.
این گزارش ادامه می‌دهد، اتصال مراکز علمی و تحقیقاتی با بخش ‪ICT‬ و اتصال کتابخانه‌های عمومی، مراکز فرهنگی، موزه‌ها، مراکز پستی و بایگانی ها به این بخش، از دیگر اهداف مجمع جهانی جامعه اطلاعاتی است.
در این گزارش آمده است، اتصال مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها بوسیله مراکز توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اتصال تمام ادارات دولتی محلی و مرکزی ایجاد سایت‌های وب و آدرس‌های پست الکترونیکی نیز تا سال ‪ ۲۰۱۵‬باید انجام شود.
بر اساس این گزارش، سازگاری دوره تحصیلی تمام دبستانها و دبیرستان ها به منظور مقابله با چالشهای جامعه اطلاعاتی با در نظر گرفتن شرایط ملی از دیگر اهداف مجمع جهانی جامعه اطلاعاتی در جهان است.
این گزارش می‌افزاید، تضمین دسترسی تمام جمعیت جهان به خدمات رادیویی و تلویزیونی و تشویق توسعه محتوا و ایجاد شرایط فنی جهت تسهیل حضور و استفاده از تمام زبانهای دنیا روی اینترنت نیز باید تا سال ‪ ۲۰۱۵‬در جهان محقق شود.

  • ۸۴/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">