ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول به‌عنوان برندی که توانسته منشور مسئولیت‌پذیری اجتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند، مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اجلاس سراسری «مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای با رویکرد نقش مدیر حرفه‌ای در توسعه اقتصاد» عصر دیروز دهم آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا و با حضور مدیران سازمان‌ها، صاحبان برند، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور برگزار شد.

از جمله اهداف این اجلاس می‌توان به افزایش شهرت سازمان و افزایش اعتماد عمومی، بهبود اقدامات مدیریت بحران سازمان، بهبود و ارتقای رابطه سازمان با سهامداران خود، افزایش وفاداری صداقت و روحیه کارمندان – ارتقای ایمنی و سلامت کارگران زن و مرد، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر براساس شناخت بهتر از انتظارات و توقعات جامعه، افزایش اطمینان‌پذیری و عدالت در معاملات از طریق امور سیاسی مسئولانه – رقابت منصفانه و عدم فساد و همچنین کمک به دوام بلندمدت سازمان و توسعه پایدار اشاره کرد. 
در دنیای امروز و شرایط کنونی اقتصاد و همچنین افزایش چالش‌های اقتصادی و کاهش میزان اعتبار و اعتماد در جامعه، موضوع مسئولیت‌پذیری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. 
سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهادها و موسسات در سراسر جهان از دولتی و خصوصی تا انتفاعی و غیرانتفاعی برای اثرات اعمال و رفتارشان نسبت به کارکنان، مدیران، سهامداران، مشتریان، محیط و جامعه متعهد و مسئول هستند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی به دلیل حکمرانی خوب، مدیریت ریسک، کنترل داخلی، وضع مقررات و نظارت، تحول در نظام پرداخت، ارتقای تکنولوژی و فرآیندها، همکاری‌های بین‌المللی، شفافیت و تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر براساس شناخت بهتر انتظارات و طبقات جامعه می‌تواند نقش موثری در اقتصاد جامعه داشته باشد.
در جریان برگزاری این اجلاس از همراه اول به عنوان «یکی از رهبران اقتصادی کشور» و برندی که توانسته منشور مسئولیت‌پذیری اجتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند، با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • ۹۹/۱۰/۱۲

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">