ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحویل 2 میلیون کارت هوشمند ملی در 2 ماه اخیر

| شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان ثبت احوال کشورگفت: از اواخر دی ماه تا کنون بیش از 2 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شده است.

به گزارش فارس، هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در راستای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم شریف ، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت های وزیر محترم کشور وهمت همکاران سازمان ،ضمن راه اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان عزیز کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده اند و بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر می باشند انجام پذیرفته و انشاالله قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهندکرد.

معاون وزیر کشور همچنین افزود: با بسیج توانمندیهای داخلی ضمن بهره گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شده ایم. این امر می تواند نمونه ای از شناخت امکانات، توانمندی ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست های اصلی دولت سیزدهم می باشد ، جزو راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">