ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترفند اپل برای فرار از فروش کم آیفون ۸

| سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

گویا شرکت اپل برای کم کردن گزینه های خرید مردم از آیفون های سال گذشته و هدایت بازار به سمت خرید آیفون های جدید خود، فروش آیفون ۷ با حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی را متوقف کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینطور به نظر می رسد که شرکت اپل، فروش بسیار کم آیفون 8 را پیش بینی می کرد و به همین جهت، از روز رونمایی آیفون های جدید (12 سپتامبر) انتخاب خریداران آیفون های سال گذشته یعنی؛ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را محدودتر کرد و مدل 256 گیگابایتی این محصولات را از لیست فروش خود حذف کرد. بنابراین، از این پس، فقط آیفون های 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی آیفون های سال گذشته قابل خریداری می باشند.

همچنین، برسی ها نشان می دهد میزان جستجوی آیفون 7 در گوگل در هفته های گذشته بیش تر از آیفون 8 بوده و به نظر می رسد این اقدام اپل، تاثیر زیادی در بالا بردن میزان فروش آیفون 8 نداشته است.

دلیل فروش کم آیفون 8، شباهت بسیار زیاد این گوشی به مدل سال گذشته خود است و از تفاوت های آن، فقط می توان از بدنه شیشه ای و پردازنده بروزتر نام برد.

علاوه براین، تفاوت قیمتی بین این دو مدل با ظرفیت 256 گیگابایتی یکسان، 100 دلار می باشد به شکلی که آیفون 8 نسخه 256 گیگابایتی، 849.99 دلار و قیمت آیفون 7 نسخه 256 گیگابایتی، 749.99 دلار می باشد. بنابراین، بسیاری از خریداران، آیفون 7 را به آیفون 8 ترجیح می دهند.

  • ۹۶/۰۸/۰۲

آیفون

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">