ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترک سل:از هیچ مرجع رسمی جوابی دریافت نکرده ایم

| چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۸۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - کنسرسیوم آسیای شرقی تاکنون از هیچ مرجع رسمی درمورد بودن یا نبودن در پروژه ایران سل نامه ای دریافت نکرده است.

بهرام حسن زاده مشاور مطبوعاتی کنسرسیوم آسیای شرقی (ترک سل) گفت : این کنسرسیوم طبق عرف بین المللی و مقررات ایران اعلام می دارد تا زمانی که رسما نامه ای مبنی بر حذف از پروژه دریافت نکند، نمی تواند مبنای تصمیمات خود را اظهار نظرهای مختلف در رسانه ها قراردهد.

وی افزود:متاسفانه علی رغم نامه نگاری ها و درخواست های این شرکت، برخی از مسئولان ذیربط از طریق رسانه ها به این شرکت پیام می دهند که این نمی تواند معیار قرار گیرد.

به گفته حسن زاده کنسرسیوم آسیای شرقی که متاسفانه در دو ماه گذسته هدف انتقادات نادرست و حملات متعدد از همه طرف بوده است چاره ای نمی بیند جز اینکه از طریق رسانه ها از مقامات مسئول بخواهد که رسما نتیجه تصمیمات خود را به این شرکت اعلام نمایند.

مشاور مطبوعاتی ترک سل در پایان اظهار داشت : اینکه از طریق رسانه ها هر از چند گاهی مطلبی درمورد مذاکرات غیر قانونی با شرکت ثالث خارجی و همچنین حذف کنسرسیوم آسیای شرقی منتشر می شود ، اخلاقی و قانونی نیست و توصیه می شود مجری پروژه رسما تصمیم گیری خود در این زمینه را به این شرکت اعلام نماید.

  • ۸۴/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">