ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصویب نرخ مکالمه مخابرات و ایرانسل

| سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۱ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت:‌ نرخ مکالمه‌ی تماس از اپراتور اول تلفن همراه به ایرانسل با مبلغ 625 ریال در کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب شده که پس از امضای اعضا و ابلاغ مصوبه توسط سازمان لازم‌الاجرا خواهد بود.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد:‌ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در رابطه با نرخ تعرفه‌ی مکالمات اپراتور اول به ایرانسل مبلغ 625 ریال را مطرح کرده که این موضوع برای برقراری توازن ترافیکی بین دو شبکه از طرف سازمان به کمیسیون تنظیم مقررات پیشنهاد شد.

وی گفت:‌ اگر تعرفه‌ی هر کدام از اپراتور‌ها در تماس با اپراتوری دیگر کم‌تر باشد، تعادل وجود نخواهد داشت و ترافیک تماس از سمت اپراتور با تعرفه‌ی پایین‌تر بیش‌تر خواهد شد که این موضوع برای این شبکه مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

به گزارش ایسنا شرکت ارتباطات سیار تاکنون در محاسبه‌ی تعرفه‌ی مشترکان به‌جای آن‌ که مکالمات تماس از اپراتور اول با ایرانسل را 447 ریال محاسبه کند،760 ریال محاسبه می‌کرد و دلیل این امر هم اینگونه عنوان شد که چون کدهای شماره‌های تلفن همراه اپراتور دوم مشخص‌کننده‌ی تعلق آن به شهرهای مختلف نیست، حد وسطی برای مکالمه با هر شماره‌ی این اپراتور در نظر گرفته شده است.

اما پس از طرح این مساله و نارضایتی مشترکان، تعرفه‌ای به عنوان نرخ موثر از سوی مخابرات برابر با 625 ریال محاسبه شده و به کمیسیون تنظیم مقررات اعلام شد تا جایگزین تعرفه‌ی بین شهری 760 ریال شود.

  • ۸۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۱)

ایرانسل= {...} در شهرستان نظراباد و هشتگرد 4 ماه سیم کارت توزیع می شود و بعید میدانم تا 2 ماه دیگر هم فعال شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">