ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارخانه موتورسیکلت سوزوکی در هند به دلیل حمله سایبری به مدت یک هفته تعطیل شد.
به گزارش سایبربان؛ شرکت موتورسیکلت سوزوکی (Suzuki Motorcycle) در هند به دلیل حمله سایبری مجبور به توقف تولید در کارخانه‌های خود شده است. تخمین زده می‌شود که در این بازه زمانی تولید بیش از 20 هزار دستگاه خودرو متوقف شده باشد.

شرکت به عنوان بخشی از اقدامات خود برای رسیدگی به وضعیت موجود، به اکوسیستم خود اطلاع داد که به دلیل نیازهای تجاری بی‌سابقه، کنفرانس سالانه تأمین کنندگان را که قرار بود هفته آینده برگزار شود، به تعویق انداخته است.

سخنگوی سوزوکی موتورسیکلت هند در پاسخی به ایمیل گفت : «ما از این حادثه آگاه هستیم و بلافاصله همین موضوع را به بخش دولتی مربوطه گزارش کرده‌ایم. موضوع در حال حاضر در دست بررسی است و برای اهداف امنیتی، در حال حاضر نمی‌توانیم جزئیات بیشتری ارائه کنیم.»

وی منبع حمله و زمان از سرگیری دوباره تولید را مشخص نکرد. منابع آگاه اظهار داشتند که این نیروگاه باید در چند روز آینده فعالیت خود را از سر بگیرد.

سوزوکی موتورسیکلت با تولید نزدیک به یک میلیون دستگاه، پنجمین تولیدکننده بزرگ دو چرخ در این کشور در سال مالی 2023 بود و درست مانند شرکت خواهر خود، «Maruti Suzuki»، بزرگ‌ترین بازار برای تولید کننده دو چرخ خارج از ژاپن است. این مرکز صادراتی کلیدی برای سوزوکی موتور ژاپن است و 20 درصد از تولید هند به بازارهای کلیدی جهانی عرضه می‌شود.

هند 50 درصد از تولید جهانی سوزوکی موتور را به خود اختصاص داده و یکی از بازارهای با رشد سریع در سال مالی گذشته بوده است. تولید جهانی سوزوکی در سال مالی 2023 بیش از 2.2 میلیون واحد افزایش یافت و تقریباً 85 درصد از تولیدات افزایشی از هند حاصل شد.

موتورسیکلت سوزوکی، سهام بازار نزدیک به 5 درصد را در بازار بسیار رقابتی دو چرخ هند، با طیف وسیعی از اسکوترهای «Burgman» و «Access، در اختیار دارد. اسکوترها بیش از 90 درصد از کل تولید خود را در سال مالی 2023 به خود اختصاص دادند و این شرکت از سهام بازار 14 درصد در این فضا برخوردار است.

سوزوکی موتور، به رشد تولید جهانی 4.4 درصد در سال مالی 2024 فکر کرده و انتظار می‌رود هند همچنان به فروش جهانی ادامه دهد.

  • ۰۲/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">