ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعلیق چند ISP کم فروش

| سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های IT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای موارد مطرح شده درباره‌ی کم فروشی‌ها و کیفیت پایین سرویس‌های موجود از ابتدای سال تاکنون از 343 مرکز در سراسر کشور بازدید به عمل آمده و اعمال مقررات لازم صورت پذیرفته و تعلیق چند شرکت نیز انجام گرفته است.

علیرضا اصغریان در گفت‌وگو با (ایسنا) گفت: سازمان با استقرار مکانیزم‌های پایش دوره‌یی عملکرد، نظارت دوره‌یی و پایش بازار اهداف خود در این بخش را بر توسعه سریع، حفظ کیفیت و برخورد با متخلفان متمرکز کرده است.

وی گفت: نکته مثبت شرایط حاکم که از آن می‌توان به عنوان فرصت مستتر در تهدید نام برد تقاضای قابل توجه موجود جهت دریافت پورت پرسرعت و توجه به کاربران به کیفیت خدمات است که خود نشانگر موفقیت سیاست‌های اعمالی جهت هدایت فعالیت‌های اجتماعی و اداری در بستر فن‌آوری اطلاعات و افزایش سطح علمی و آگاهی جامعه است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح ضمن ایجاد یک بازار درآمدی قابل توجه از بسیاری از هزینه‌های اضافی جهت انجام امور جاری و سایر هزینه‌های سربار و تحمیلی جلوگیری کرد.

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس IT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: بارزترین مثال آن انجام فعالیت‌های ضروری روزمره نظیر خدمات بانکی، مسافرتی و اداری از طریق بسترهای فن‌آوری اطلاعات است که ضمن تسریع در انجام فعالیت‌ها موجب افزایش گردش مالی و باعث کاهش ترافیک، آلودگی هوا، صرفه‌جویی در وقت، کاهش هزینه‌های بیمارستانی می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت و اهمیتی که مقام وزارت و ساختار ارتباطی و مخابراتی کشور و بخش خصوصی برای این مقوله قائل است توسعه سریع پورت‌های پرسرعت هدفی دور از دسترس نخواهد بود.

  • ۸۷/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">