ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و انجمن مددکاری اجتماعی ایران به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند. 

به گزارش ایرنا، «ساترا» به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی یک تفاهم‌نامه همکاری با انجمن مددکاری اجتماعی ایران منعقد کرد.

جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه با حضور علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و سیدحسن موسوی‌چلک، رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار شد.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در این جلسه با تمرکز بر خلاء نگاه تخصصی به پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی به گفت‌وگو پرداختند؛ همچنین در ادامه روندها و رویکردهای جهانی مرتبط با این حوزه نیز مورد بحث قرار گرفت.

بر همین اساس ساترا علت ورود و تمرکز خود به این حوزه را عدم وجود یک نهاد متولی تخصصی برای استفاده از ظرفیت همه نهادها و ساختارهای موجود در این زمینه عنوان کرد؛ در همین راستا و با اعلام ساترا یک کمیسیون بین دستگاهی با حضور نمایندگان و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این حوزه، سمن‌ها و پلتفرم‌ها تشکیل خواهد شد تا به طور تخصصی در زمینه آسیب‌دیدگان فضای مجازی سیاست‌گذاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ این دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده اقدام کند.

ارائه گزارش در رابطه با فعالیت‌های انجمن مددکاری اجتماعی ایران و دغدغه‌های این انجمن در مورد آسیب‌دیدگان فضای مجازی توسط موسوی‌چلک، از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

در پایان این جلسه سعد و موسوی‌چلک با امضای تفاهم‌نامه برای موفقیت برنامه‌های پیش‌رو و ادامه همکاری در آینده و در زمینه‌های مرتبط ابراز امیدواری کردند.

  • ۰۰/۰۸/۲۲

ساترا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">