ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه‌ها به کار برده و موفق شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

به گزارش فارس، محمد حسین زراعتی، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نشست خبری با رسانه‌ها، با اشاره به تلاش سازمان برای به روز رسانی سامانه‌ها ابراز کرد: طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه‌ها به کار برده و موفق شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

وی افزود: سامانه قدیمی بر اساس پلتفرم مربوط به سنوات گذشته تهیه شده بود که مسائلی چون سوءاستفاده و مشکلات خاصی در سامانه وجود داشت که آن اشکالات برطرف شده است.

 مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: این موضوع در بهبود تعامل ما با دستگاه‌ها موثر است. در ابلاغ های کارفرمایان همواره مشکل داشتیم برخی از طریق ایمیل و برخی دستی انجام می‌شد که اکنون تمام ابلاغ ها در سامانه قرار می‌گیرد. تقریبا همه کارگاهها لیست حق بیمه را ارائه کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته رکورد دریافت لیست را شاهد بودیم و ۱۲۷ هزارو ۵۰۰ لیست در ۲۴ ساعت آخر ماه دریافت و بارگذاری ۳۵۰ لیست در دقیقه را ثبت کردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">