ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلگرام فراخوان مقاومت دیجیتالی داد

| سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

◽️پاول دوروف، مالک تلگرام در پی فیلترینگ این پیام رسان در روسیه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه دوروف به این شرح است:

◽️در 24 ساعت گذشته، تلگرام از سوی ارایه دهندگان اینترنت در روسیه مسدود شده است. به این دلیل که ما درخواست آژانس‌های امنیتی روس را برای در اختیار گذاردن کلیدهای رمزگشایی پیام‌ها را رد کردیم. این برای ما تصمیم ساده‌ای بود. ما به کاربران‌مان قول محرمانگی 100 درصد را داده‌ایم و ترجیح می‌دهیم سرویس را متوقف کنیم تا زیر این قول بزنیم.

◽️با وجود ممنوعیت، تا کنون در روسیه کاهش محسوسی در تعداد کاربران‌مان نداشته‌ایم، چون مردم روسیه با استقاده از پروکس و وی‌پی‌‌ان، فیلتر را دور می‌زنند. ما همچنین به سرویس‌های ابری شرکت‌های ثالت برای در دسترس ماندن برای باقی کاربران اتکا داریم.

◽️از پشتیبانی و وفاداری شما، کاربران روس تلگرام، سپاسگزاریم. از گوگل، اپل، آمازون و مایکروسافت برای همراهی نکردن با این سانسور سیاسی سپاسگزاریم.

◽️ روسیه، 7 درصد پایگاه کاربری تلگرام را شامل می‌شود و حتی اگر همه این بازار را از دست بدهیم، رشد طبیعی تلگرام در سایر مناطق این کاهش کاربران را در چند ماه جبران خواهد کرد. هر چند که ما برای من به شخصه مهم است که هر کاری بتوانم برای کاربران روس‌مان بکنم.

◽️برای حمایت از آزادی اینترنت در روسیه و هر جای دیگری، من اهدای بیت‌کوین را به افراد و شرکت‌هایی که از Sock5، پروکسی و وی‌پی‌ان استفاده می‌کنند، آغاز کرده‌ام. خشنود خواهم شد که میلیون‌ها دلار در سال  جاری برای این هدف اهدا کنم و امیدوارم که افراد دیگر هم از این کار پیروی کنند. من این کار را، مقاومت دیجیتالی می‌نامم –حرکتی نامتمرکز که برای آزادی دیجیتالی و توسعه جهانی تلاش می‌کند.(منبع:فناوران)

  • ۹۷/۰۱/۲۸

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">