ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تولید سالانه 5/1 تلفن همراه در فارس

| سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر صنایع الکترونیکی و فلزی وزارت صنایع و معادن، در جریان بازدید از یک واحد تولید گوشی تلفن همراه در استان فارس از افزایش ‪۱/۵‬ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه این واحد صنعتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا نورپور"، افزود: این واحد صنعتی با تولید ‪۱۲۰‬ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در ماه، دومین واحد تولید گوشی تلفن همراه در کشور است که انتظار می‌رود با سیاست‌گذاری‌های خاصی که از سوی وزارت صنایع و معادن اعمال می‌شود بتواند تولید خود را به ‪ ۱/۵‬میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در سال افزایش دهد.

وی، با اشاره به این که تولیدات این واحد با استانداردهای جهانی برابری می‌کند، افزود: گوشی‌های تولیدی این واحد شامل ‪ GLX3660, GLX2610‬و ‪ V8‬است که امید آن می‌رود تنوع محصولات تولیدی در آینده نزدیک گسترش پیدا کند.

گفتنی است، این واحد صنعتی علاوه بر گوشی تلفن همراه، کی‌برد، اسپیکر، کیس و پاور نیز در قالب بیشتر از ‪ ۲۸‬مدل تولید می‌کند.

  • ۸۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">