ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: از دشوار بودن روند دسترسی مشترکان به ریز مکالمات تلفن همراه آگاهی داریم و با توجه به این بحث، طرح‌هایی را در راستای تسهیل دسترسی مشترکان تلفن همراه به ریزمکالماتشان در برنامه‌های آتی شرکت در حال بررسی است.
مهندس«رسول سرائیان» در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد علت اعلام ثبت‌نام نامحدود تلفن همراه در سال جاری اظهار داشت: شرکت مخابرات در هیچ مقطعی ثبت نام نامحدود انجام نداده بلکه با دادن آگهی از مردم ثبت نام کرده و عملیات توسعه و واگذاری به تناسب و با هم صورت گرفته است.
وی افزود:ما بر اساس تکلیف قانونی‌مان در برنامه‌ی پنج ساله‌ی چارم توسعه، متعهد هستیم هر سال نسبت به ثبت نام اقدام کرده و تعهدات خود را به انجام برسانیم.
سرائیان یادآور شد: پس از ثبت‌نام اسفند 82 یعنی آخرین ثبت نام صورت گرفته،273 شهر جدید تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفت وشبکه‌ی لازم ایجاد شد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ارتباطات و اهداف برنامه این است که با پرداختن به توسعه، نیازهای مردم را نیز مرتفع کرده و با انجام به روز رسانی، آن را در حداقل زمان ممکن در اختیار قرار دهد.
وی در مورد این که آیا انجام ثبت نام‌های مجدد و واگذاری‌های بیشتر به بروز اختلالات بیشتر در شبکه‌ی تلفن همراه نمی‌انجامد؟ با بیان این که در حال حاضر وضعیت شبکه‌ با توجه به شاخص‌های کیفی تقریبا در نقاط مختلف کشور وضعیت خوبی دارد و در شهر تهران نیز به سمت بهبود می‌رود، اظهار داشت: قطعا زمانی که بحث ثبت نام مطرح می‌شود‌، توسعه‌ی شبکه هم متناسب با آن پیش‌بینی شده است.
وی گفت: برای ثبت‌نام آتی، برنامه‌های توسعه، ملزومات فنی ایجاد شبکه از بعد ظرفیت پیش‌بینی شده و انجام خواهد شد.
وی در مورد علت اصلی مشکلات شبکه‌ی تلفن همراه در تهران و ریشه یابی آن اظهار داشت: با انجام فاز اول و دوم توسعه‌ی شبکه، نقاطی که با اشکال مواجه بودند، محدودتر شده و شبکه، منطقه به منطقه به حد استاندارد خود نزدیک می‌شود.
وی افزود: مناطق مختلف شهر تهران‌ از نظر کیفیت شرایط یکسانی ندارد، چراکه برخی نقاط از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما بعضی دیگر با مشکل مواجه هستند. اما در مجموع اختلالات شبکه به وضعیت جغرافیایی شهر، نیاز به نصب تجهیزات و انجام اصلاحات فنی در مناطق دارای مشکل بر می‌گردد که در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با تایید دشوار بودن روند دسترسی مشترکان به ریز مکالمات تلفن همراه گفت: از سختی این کار آگاهی داریم و با توجه به این بحث، طرحی‌هایی در راستای تسهیل دسترسی مشترکان تلفن همراه به ریز مکالماتشان در برنامه‌های آتی شرکت در حال بررسی است.

  • ۸۴/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">