ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هفت موسسه ارائه دهنده خدمات وی پی ان در هنگ کنگ به سوءاستفاده از داده های خصوصی کاربران و انتشار بدون اجازه آنها متهم شده اند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، استفاده از وی پی ان برای انجام امور حرفه ای و شخصی در هنگ کنگ بسیار متداول است. اما برخی از ارائه دهندگان این خدمات در هنگ کنگ به حفظ امنیت و حریم شخصی مردم توجهی ندارند.

بررسی های موسسه وی پی ان منتور نشان می دهد خدمات دهندگان وی پی ان در هنگ کنگ اطلاعات حساس کاربران را افشا کرده یا مورد سواستفاده قرار داده اند. از جمله اطلاعاتی که توسط این هفت موسسه افشا شده می توان به لاگ های اتصال به وی پی ان، آدرس های هر کاربر، اطلاعات پرداخت، کلمات عبور و وب سایت های مورد بازدید اشاره کرد.

برخی از این اطلاعات آفلاین شده ولی برخی از آنها کماکان از طریق سایت ها و موتورجستجوهایی مانند Shodan.io برای مدت ۱۸ روز در دسترس بوده است.

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث دورکاری میلیون ها نفر در جهان و افزایش استفاده از برنامه های وی پی ان شده، اما برخی شرکت های ارائه دهنده این خدمات با سرقت اطلاعات خصوصی افراد برای آنها مشکل ایجاد می کنند.

  • ۹۹/۰۴/۳۰

فیلترشکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">