ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جایگاه محتوای دیجیتال اسلامی "تکفا" بررسی شد

| دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهشها، جایگاه دیجیتال اسلامی در برنامه ملی"تکفا" را مورد برسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر مطالعات فرهنگی این مرکز ضمن ارزیابی برنامه ملی "تکفا" افزود: در برنامه توسعه و کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات (تکفا) فعالیتهایی که در حوزه توسعه این فناوری در کشور انجام پذیرفت در قالب 7 برنامه راهبردی و 110 فعالیت فرعی‌(پروژه) پیش بینی شد نسبت به جمع آوری برنامه عملیاتی کلیه دستگاههای اجرایی کشور در زمینه توسعه و کاربرد این فناوری اقدام شد.

این گزارش می‎افزاید: توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند دوبال زیر سات و محتوا است. این دوبال در کنار هم سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد. درنهایت دربرنامه تکفای 3 ما باید به هفت اولویت اساسی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات که در برنامه پنج ساله‏ای که دولت مشخص نموده به توسعه الکترونیکی با محوریت ارائه خدمات دولتی، توسعه تجارب و بانکداری الکترونیکی، توسعه فرهنگ ایرانی-اسلامی در فضای مجازی ، توسعه سلامت و رفاه اجتماعی، توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات ، گسترش امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و بسط قوانین و مقررات ناظر بر فضای مجازی دست یابیم.

  • ۹۰/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">