ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - در صورت ادامه مشکلات موجود واختلافات میان شرکت نمایشگاه های بین المللی و انجمن شرکت های انفورماتیک امکان برگزاری نمایشگاه دولت الکترونیکی را نخواهیم داشت.
نصرا... جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع رسانی ضمن بیان این مطلب و با اظهار تاسف از مشکلات به وجود آمده گفت : تمام تلاش ما بر این است که به اختلاف به وجود آمده به شکلی سر و سامان دهیم تا امکان برگزاری نمایشگاهی با تعامل و حضور پر رنگ و دو طرفه بخش خصوصی و دولتی فراهم شود.
وی افزود:وزیر بازرگانی نیز از موضوع به وجود آمده ناراحت است و باید همه تلاش کنند تا مسایل موجود به شکلی حل وفصل شود
جهانگرد در ادامه اظهار داشت : طی سال های گذشته و با تعامل ایجاد شده میان بخش خصوصی و دولتی شاهد برگزاری نمایشگاه الکامپ به شکل مطلوبی بودیم و باید مسیر را به سمتی برد که این تعامل همچنان ادامه یابد و زمینه حضور فعال همه بخش ها در برگزاری این نمایشگاه فراهم شود.
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی در پایان گفت: با ادامه روند فعلی و در صورت حل نشدن مشکلات میان طرفین ما امکان برگزاری مطلوب نمایشگاه دولت الکترونیکی را نخواهیم داشت و از برگزاری این نمایشگاه در یازدهمین الکامپ صرف نظر می کنیم.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">