ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو شورای شهر تهران نسبت به بی تفاوتی شهرداری از حذف درآمد شهرداری تهران از محل عوارض و نصب دکل ها مخابراتی انتقاد کرد و گفت: شهرداری نسبت به ابطال این موضوع در بودجه 1401 اقدام کند.

به گزارش خبرنگار فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران  در تذکری نسبت به بی تفاوتی شهرداری از حذف درآمد هایش از محل عوارض و نصب دکل ها مخابراتی انتقاد کرد  و گفت:  در لایحه بودجه 1401  دستگاههای اجرایی را مکلف کرده که با اعلام وزارت ارتباطات،  ابنیه، کانال ها و داکت های در اختیار را  وفق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اختیار اپراتورها قرار دهند، در حالیکه  تا امروز در اختیار شهردرای تهران بوده است.

وی ادامه داد: شهرداری تا پیش از این در اختیار قراردادن عوارض دکل ها  برای مکان نمایی شورای شهر مصوب می کرده است و قسمتی از درامد شهرداری تهران محسوب می  شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: لازم است  شهردار تهران، ابطال این مساله را در  لایحه بودجه 1401 با تاکید بر حفظ درآمد شهرداری تهران برای اداره شهر  پیگیری کند.

  • ۰۰/۰۹/۲۸

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">