ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خوشحال باشیم یا ناراحت؟

| پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ | ۲ نظر

علی شمیرانی – امارات شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ جزایر شیخ نشین پرزرق و برق؟ انواع تبلیغات برای خرید مسکن در این کشور چند تکه؟ رکود افتصادی؟

آری موارد بالا بخشی از ویژگی های مربوط به این جزایر کوچک در حاشیه خلیج فارس است.

اما امارات متحده عربی قطعا هر ایرانی را به یاد ادعای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی ( تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی )هم می اندازد.

امارات متحده عربی قطعا هر ایرانی را به یاد، صرف هزینه های میلیونی برای نام جعلی خلیج عربی هم می اندازد.

امارات متحده عربی قطعا هر ایرانی را به یاد همکاری برای اعمال تحریم ها علیه ایران هم می اندازد.

امارات متحده عربی قطعا هر ایرانی را به یاد انگشت نگاری، تفتیش های داخل فرودگاه و برخورد های بد با ایرانی ها و شرکت های ایرانی هم می اندازد.

امارات متحده عربی قطعا هر ایرانی را به یاد، اعمال محدودیت در ورود ایرانیان به ورزشگاه های این کشور برای تشویق تیم ملی ایران هم می اندازد.

حتما شما نیز می توانید با برخورد به نام امارات متحده عربی،‌ جملات دیگری را نیز به جملات بالا اضافه کنید. البته غرض بدگویی صرف از این کشور کوچک نبود، به هر حال هر کشوری ممکن است نقاط قوتی هم داشته باشد.

برای نمونه حتما در خبرها خوانده اید که شرکت اتصالات امارات موفق به دریافت پروانه سومین اپراتور تلفن همراه ایران شد. البته این نکته هم باید ذکر شود که امارات نیز همچون بسیاری از کشورهای متقاضی دریافت پروانه بهره بردار سوم تلفن همراه کشورمان، در مزایده شرکت کرده و برنده شد.

اگرچه به عنوان یک ایرانی از رقابتی شدن بازار خدمات تلفن همراه که نفع آن نیز به مردم کشورم خواهد رسید خوشحال هستم و دیر یا زود این اتفاق می بایست رخ می داد. اما از این که شرکت اتصالات از کشور کم سن و سال امارات با آن ایرانی نوازی خاصی که از آنها سراغ داریم، توانست برنده این مزایده باشد، نمی دانم خوشحال باشم یا ناراحت؟

اگرچه این ها فقط حرف من نیست.

  • ۸۷/۱۰/۲۶

نظرات  (۲)

این از ... مسوولین نشات میگیرد وودافون اپراتور روسی چی شد نمیدونم ما مطمئنم از اماراتیها معروفتره اعراب به خودشون هم رحم نمیکنن
واقعآ جای تاسف دارد که امارت سومین اپراتور تلفن همراه ایران شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">