ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir – معاون مخابراتی و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ICT گفت: بر خلاف برخی تصورات و اظهار نظرها با شرایطی که در آیین نامه دیده شده حدود 30 تا 40 شرکت می توانند مجوز ارایه خدمات مکالمات بین الملل را دریافت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات سنگین و متعدد با شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی گفت: در این جلسات به بسیاری از ابهامات و مسایلی که برای این شرکت ها نامشخص و مبهم بود پاسخ داده شد.

وی افزود برخی از شرکت ها نسخه قدیمی 2/3 ما را خوانده بودند و نسخه پنجم را به دقت مطالعه نکرده بودند و برای مثال تصور می کردند ما 2 میلیارد تومان پول برای واگذاری مجوز از آنها می خواهیم در حالی که ما فقط 2 میلیارد تضمین می خواهیم.

داوری نژاد در خصوص دغدغه ونگرانی برخی از شرکت های کوچک و متوسط در عدم امکان حضور در بازار عرضه این خدمات گفت: در آیین نامه تضمینی نیامده ولی ما قول داده ایم به شرکت هایی که مایل به ارایه خدمات تلفن بین الملل هستند کمک کنیم.

به گفته داوری نژاد شرکت های کوچک و متوسط در این حوزه این امکان را نیز دارند تا با همکاری یکدیگر و در قالب کنسرسیوم برای اخذ مجوز اقدام کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ICT با توجه به برگزاری نشست خبری فردا با حضور نمابندگاه رسانه ها و در خصوص همین موضوع، ارایه جزییات بیشتر را به این نشست موکول کرد.

  • ۸۴/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">