ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دفاع مخابرات از تعرفه فعلی پیامک

| سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ | ۲ نظر

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه درخواستی از سوی سازمان بازرسی کل کشور و نیز سازمان تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه پیامک دریافت نکرده ایم، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده نرخ تعرفه پیامک اپراتور اول استاندارد و منطقی است.

وفا غفاریان در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص موضع سازمان بازرسی کل کشور و سازمان تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه پیامک اپراتور اول، گفت: هنوز درخواستی از سوی این دو سازمان به شرکت مخابرات ایران واصل نشده است.

وی تصریح کرد: طبق آخرین بررسی انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران، هزینه پیامک و مکالمه با سیم کارت اپراتور اول ( همراه اول) نسبت به سایر کشورها معقول و منطقی است.

غفاریان افزود: ایران چهارمین کشور ارزان از لحاظ نرخ تعرفه مکامله و پیامک تلفن همراه در دنیا است.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بعنوان مثال تعرفه مکالمه با سیم کارت اپراتور اول از کشور ژاپن 90 درصد ارزانتر است. ضمن اینکه هم اکنون یک شهروند اروپایی برای یک دقیقه مکالمه با سیم کارت تلفن همراه 500 تومان می‌پردازد ولی در ایران این هزینه کمتر از 500 ریال است.

وی تاکید کرد: هم اکنون نسبت هزینه ارسال پیامک (SMS) اپراتور اول به نرخ مکامله، 30 درصد است.

  • ۸۶/۰۶/۲۷

نظرات  (۲)

  • کیوان مهرابی
  • شاید در یک کشور اروپایی خدمات موبایل گرون باشه ولی باید این رو هم دونست که اپراتوری متل t-mobile برای مشترکانش 1000 دقیقه مکالمه رایگان واقعی در ماه ( نه مثل ... که 3 دقیقه اولش پولی باشه) با اپراتورهای طرف قرارداد و با شبکه خودش میده . و خدماتی داره که اگه شما 30 هزار تومن در ماه بدین میتونید به طور نامحدود با هر شبکه و هر تلفنی که میخواین صحبت داشته باشید.الان در اتریش این مسئله وجود داره و قاعدتاً در بقیه اروپا هم اینطوری خواهد بود. ضمناً درآمد ایرانیها رو با درآمد اروپاییها مقایسه کنه بعد بگه 500 تومن دارن میدن. بهتره مخابرات سفسطه نکنه.
    تو همون کشور های اروپایی برای خرید سیم کارت چقدر هزینه پرداخت می کنن؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">